جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ معمم شدن طلاب همدانی

حوزه/ توصیه بنده به شما این است که، در خواندن نماز شب کوتاهی نکنید و با امام زمان(عج) عهد ببندید که از امشب که به لباس مقدس سربازی حضرت، ملبس شده اید، نماز شبتان را ترک نخواهید کرد، چرا که نماز شب، کمیای سعادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بعد از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان، آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب همدانی، در مدرسه آیت‌الله آخوند(ره) برگزار شد.

در این مراسم، ۱۲ نفر از طلاب مدارسه سفیران هدایت امام رضا(ع) و آیت‌الله آخوند با دستان مدیر حوزه علمیه استان همدان معمم شدند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی،  با تبریک به طلاب حضار در جلسه، گفت: بنده در گام اول باید به خانواده‌های طلاب تبریک بگویم که، این توفیق نسیب عزیزان آنها شده است تا در سنگر اسلام، با قدرت ایستادگی کنند.

 


 

وی افزود: طلاب مصداق بارز ایه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ» هستند، و صادقانه برای دفاع از دین خدا بر عهدی که با خداوند بسته اند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تشکر از خدمات معاونت تهذیب حوزه علمیه همدان، یادآور شد: اینکه امروز این مراسم برگزار شده است و این طلاب به این جایگاه رسیده‌اند نتیجه زحمات و خدمات اساتید و خادم‌های مدارس است که، اگر آنها نبودند طلبه هیچ گاه به این جا نمی رسیدند.

وی، بهترین خیرات در عالم را کمک به دین خدا دانست و گفت: بهترین کمک به دین خدا، کمک به تربیت طلبه با تقوا، کامل، انقلابی و جان برکف است.

آیت الله موسوی اصفهانی خطاب به طلاب یادآور شد: توصیه بنده به شما این است که، در خواندن نماز شب کوتاهی نکنید و با امام زمان(عج) عهد ببندید که از امشب که به لباس مقدس سربازی حضرت، ملبس شده اید، نماز شبتان را ترک نخواهید کرد، چرا که نماز شب، کمیای سعادت است.

وی با تبریک به مناسبت ایام میلاد حضرت زینب(س)، بیان داشت: نماز امشب خود را به حضرت زینب(س) تقدیم کنید که در ایام میلاد ایشان مفتخر به پوشیدن لباس سربازی دین شده اید و از خداوند بخواهید که این سربازی مورد قبول امام زمان باشد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه امروز ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» از حوزه‌ها شنیده می‌شود، خاطر نشان کرد: حوزه‌ها به نیروی انسانی نیاز دارد و لذا خانواده ها باید فرزندان خود را تشویق به حضور در حوزه برای تربیت طلبه متوکل به خدا و با استقامت کنند.

وی در پایان با اشاره به حمله به سفارت آمریکا توسط نیروهای حشد الشعبی یادآور شد: امیدورایم همان طور که خداوند فرعون را نابود کرد، آمریکا و اطرافیانش را نیز ریشه کن بفرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha