پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی شیرازی - سپاه قدس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیرازی در پیام تسلیت خود برای شهادت سردار سلیمانی، تاکید کرد: افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز روحی له الفدا

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به حضرت عالی و جهان اسلام تسلیت عرض می‌کنم.

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

بر خود فرض می دانیم که انتقام خون آن عزیز و همراهان مجاهدش را از استکبار جهانی بگیریم و خواب را بر چشمان دشمنان اسلام و مسلمین و دشمنان ملت ایران حرام کنیم.

مطمئن باشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم تر از دیروز و در حمایت از ارزش‌ها، در میدان ایستاده است و چون سربازی سرباخته پا در درکاب است.

خداوند عزیز عمر با برکت حضرت عالی را مستدام بفرماید. همه ما آماده ایم جانمان را فدای یک تار موی مولا و مقتدایمان کنیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس

علی شیرازی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha