چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مزدوران آمریکایی مدرسه سفیران هدایت بیجار و حوزه هنری استان کردستان، پیام های جداگانه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدرسه سفیران هدایت بیجار و حوزه هنری استان کردستان با انتشار بیانیه های جداگانه ای، شهادت سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی و دیگر همراهانش توسط ارتش تروریستی آمریکای جنکایتکار را تسلیت گفتند.

در بیانیه مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) بیجار می خوانیم:

الیس الله بکاف عبده..؟:

بسم الله قاصم الجبارین

«وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ».

«فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ».

«یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ».

شهادت سردار پرافتخار اسلام، الگوی آزادیخواهان جهان، بزرگ استاد تواضع، شاگرد سربلند ولایت که خود را سرباز ولایت و خادم ملت می دانست، مبارک بادبرروح بلند و ملکوتیش ، آری جسم و تن خاکی تحمل حمل این روح بزرگ را از کف داد و وجود مبارکش آسمانی شد.

شهادت این سردار رشید اسلام را محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران و آزاد اندیشان و حق گویان سرتاسر جهان تسلیت عرض می نمایم ،

شهادت این بزرگ مرد، تکالیفی را برای محور مقاومت، مسئولین، همرزمان، ملت غیور ایران و سایر ملل محور مقاومت و نیز برای حوزه های علمیه و ما حوزویان رقم زد، که امید داریم هر کدام به وظیفه خود آگاه بوده و عامل به آن باشیم.

بی گمان بر این امر واقفیم که انتقام خود مطهر و پاک نیروهای محور مقاومت از شیطان بزرگ و تروریستهای جنایتکار آمریکا، باعث سلب وظیفه ما نخواهد شد.

در متن بیانیه تسلیت حوزه هنری استان کردستان نیز می خوانیم:

«الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»

شهادت سردار بزرگ اسلام، فرمانده شجاع جبهه مقاومت و مالک اشتر ولایت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، به دست ارتش متجاوز و جنایت‌پیشه آمریکا، برگ دیگری بر صفحات سیاه و ددمنشی استکبار جهانی و دشمنی با انقلاب ایران اسلامی افزود.

این جنایت ناشی از استیصال رژیم جنایتکار آمریکا در برابر محور مقاومت هر چند قلوب همه ملت ایران و انسان‌های آزادیخواه منطقه را جریحه‌دار کرد اما عزم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی، صد چندان کرده است.

قطعاً این اقدام بزدلانه آمریکا از سوی ملت رشید ایران اسلامی بی جواب نمی‌ماند و پاسخی سخت و فراموش ناشدنی در انتظار آمریکا و تمامی دست اندرکاران منطقه‌ای آنان که با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل، دست به اقدام‌های جنایت کارانه می‌زنند، خواهد بود.

شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادتش عرصه‌ای دیگر از دلاوری و ایثار را در تاریخ انقلاب اسلامی گشود و تربیت شدگان بیشمار مکتب ولایت مداری این شهید در محور پر افتخار مقاومت به زودی بزرگترین انتقام تاریخ را از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

آری هر چند که امروز ملت ایران یکی از فرزندان دلاور و نستوه اش را از دست داد ولی همگان بدانند که در چهل ساله دوم عمر انقلاب اسلامی و بر اساس بیانیه گام دوم، راه امام راحل و شهیدان با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تا برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان ادامه خواهد داشت.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و پاسداشت خدمات درخشان و ماندگار این فرمانده سرافراز تاریخ ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در منطقه، این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمامی نیروهای مسلح، هم‌رزمان و دوستداران، و به‌ویژه خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید گرانقدر و همراهانش را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha