جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آمریکایی‌ها کور خوانده اند که با شهادت فرمانده، راه مقاومت را قطع کنند، چراکه در سراسر جهان حاج قاسم شاگردان خود را پرورش داده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان، با مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: این ضایعه را از طرف مجموعه سبز پوش سپاه به فرمانده  معظم کل قوا و مردم شهید پرورر ایران تسلیت می گویم و دعا می کنم این توفیق نصیب همه آرزومندان شهادت بشود.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در این ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افتاد، نشان دهنده عظمت ملت و انقلاب اسلامی است.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه مردم نشان دادند فرزندان عاشورا هستند، گفت:  مردم عاشورای سال ۶۱ را دوباره رقم زدند و امروز به این سخن امام خمینی(ره) در واقعه شهادت دکتر بهشتی می رسیم که  فرمود: مردم ما را بکشند بیدارتر می شوند.

وی اضافه کرد: ۲۵۰هزار شهید بر این انقلاب تحمیل شد اما با تأملی بر سیر شهادت فرماندهان از آغاز انقلاب تا امروز خواهیم دریافت که فرزندان انقلاب اسلامی برای سربازی در رکاب فرمانده خود همواره درحال انجام وظیفه بوده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به اینکه امروز شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت: حاج قاسم سلیمانی یکی از آن فرزندان است که چه در جمهوری اسلامی و چه در خارج از مرزهای کشور خود را به عنوان یک سرباز که باید انجام وظیفه کند، قلمداد می کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال ایجاد کشورهای جدید و توسعه حکمرانی داعش بود، ادامه داد: اقدامات افرادی چون شهید سلیمانی استراتژی و برنامه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا را زمین‌گیر کرد.

مجیدی تأکید کرد: آمریکایی‌ها کور خوانده اند که می توانند با شهادت فرمانده، این راه را قطع کنند، چراکه در سراسر جهان حاج قاسم شاگردان خود را پرورش داده است.

وی با بیان اینکه تمام بغض آمریکا و استکبار جهانی در این متمرکز شد که با شهادت حاج قاسم مانع از توسعه جبهه مقاومت شوند، اما کورخوانده‌اند، خاطرنشان کرد: خواهیم دید که این جبهه جهانی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال جلوگیری از افزایش بیداری اسلامی هستند، گفت: خون شهید سلیمانی باعث تقویت اعتقادات ما در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مقابله و ایجاد مانع در جبهه مقاومت است، اظهار کرد: فرزندان این سرزمین به شکلی حرکت کردند که آمریکایی‌ها و اسرائیل در وحشت قرار گرفتند؛ فرزندان پرورش‌یافته در این مکتب در سراسر جهان پاسخ این اقدام تروریستی آمریکا را خواهند داد.

مجیدی با بیان اینکه آنچه مهم و حائز اهمیت است بصیرت والای مردم است، افزود: آمریکاهایی به دنبال بهره‌برداری از اتفاقات اخیر در ایران بودند، اما مردم با یک بصیرت والا نشان دادند کسانی که در حال اغتشاش هستند از مردم نیستند و استکبار به دنبال سوء استفاده از این شرایط و اتفاقات است.

وی با اشاره به اینکه با همت شهید سلیمانی و همدانی توانستیم مرز انقلاب را از مرزهای جغرافیایی فراتر ببریم که این اتفاق برای آمریکا سخت است، تصریح کرد: رزمایش ما در دریا که با حضور چین و روسیه و تحت فرماندهی ایران اسلامی بود، برای آمریکا سنگین تمام شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهایی که با داعش دست‌پروده آمریکا در سوریه و عراق زمین گیر کردند بغض آمریکا را به دنبال داشت، ادامه داد: استکبار به دنبال مقابله با تفکر الهی است، اما ما بر این باور هستیم که سنت‌های خدا قطعی است.

وی با اشاره به اینکه سبزپوشان سپاه در سراسر کشور سال‌ها آرزوی شهادت کردند، خاطرنشان کرد: امروز سردار سلیمانی زیباترین نوع ترک دنیا را برگزید و خداوند نیز این خواسته را اجابت کرد.

مجیدی با بیان اینکه امید است که همه مردم و سربازان با رهبری مقام معظم رهبری بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند، گفت: مردم به شایعات توجه نکنند، چراکه دشمنان به دنبال سوءاستفاده از شایعه سازی هستند، بنابراین از مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه سه روز اعضای عمومی اعلام شده است از مردم خواست در مساجد و اماکن مذهبی به عزاداری بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha