جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کنار رهبر انقلاب

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: شهید سلیمانی یک زندگی ولایی و جهادی داشتند و به ندای حضرت علی علیه‌السلام لبیک گفتند و در حقیقت به سپاه حضرت ملحق شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حامد کاشانی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت در شبستان امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار داشت: یک احساس دل‌شکستگی همراه با غبطه قلب همه مردم ایران را فراگرفته است، البته تشیع در طول تاریخ مظلوم بوده اما خیلی رشد نموده است.
وی افزود: ریشه اعتقادات تشیع به‌واسطه ریخته شدن خون‌هایی مظلومان شکل‌گرفته است.
سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: حضور حضرت زهرا سلام‌الله علیها بر سر مزار شهدای احد آن‌هم هفته‌ای دومرتبه، نشان‌دهنده اسراری است که باید برای ما الگو باشد.
کاشانی تأکید کرد: حضور در یادمان شهدا جهت عبرت گرفتن مردم بعد از رحلت رسول خدا و برگشت آنان به سمت حق و حقیقت بود.
وی یادآور شد: یاد شهیدان انسان را به سمت حق‌گرایی پیش می‌برد و زمانی که حضرت زهرا سلام‌الله علیها بر سر مزار شهدا حاضر می‌شدند، می‌خواستند به مردم بفهمانند اگر حمزه و جعفر بودند، هیچ‌گاه ولی خدا تنها نمی‌شدند و حضرت برای خالی شدن مدافعان ولایت همواره جایگاه این دو بزرگوار را به مردم گوشزد می‌نمودند.
سخنران حرم بانوی کرامت افزود: اوضاع امروز مکتب تشیع نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و خون شهدا باعث برکت شده و دشمنان را به هراس واداشته است.
وی تأکید کرد: اگر امروز اعلام کنند چه کسی می‌خواهد انتقام شهید سلیمانی و هم‌رزمانش را بگیرد، صدها هزار نفر اعلام آمادگی می‌کنند.
کاشانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک زندگی ولایی و جهادی داشت و به ندای حضرت علی علیه‌السلام لبیک گفت؛ وی در حقیقت به سپاه حضرت ملحق شدند.
سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: شهید سلیمانی در این مسیر هیچ‌گاه احساس خستگی نکرد و زمانی که اوضاع جهادی بر ایشان سخت‌تر می‌شد، مستحکم‌تر و استوارتر می‌شد.
کاشانی یادآور شد: حیف بود شهید سلیمانی در بستر از دنیا برود و شهادت حق ایشان بود؛ مسیر شهید سلیمانی بازنشستگی، خستگی و… ندارد به همین خاطر انسان احساس تمام شدن مأموریت را ندارد، چراکه راه جهاد و ولایت راه حق است و مبارزه با استکبار ختم به سعادت می‌شود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha