پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهید سلیمانی سرباز ولایت و گوش به فرمان امام خامنه ای بود و این ویژگی ممتاز او را به الگویی برای نسل امروز و آینده تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در دفتر فرمانده سپاه استان قزوین و با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سلیمانی و همرزمان وی گفت: این شهید والا مقام اوامر ولایت فقیه را بدون چون و چرا انجام می داد و اگر شهید سلیمانی به سوریه و عراق اعزام نمی شد و دفاع مردمی تشکیل نمی شد، محور مقاومت تضعیف شده بود و اکنون سوریه به اشغال تکفیری ها در آمده بود و به قول فرمایش مقام معظم رهبری ما هم باید در شهرهای مختلف کشور با تکفیری ها مقابله می کردیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در تمام صحنه ها حضور داشت و خودش را وقف انقلاب کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی تمام ظرفیت خود را در انجام امور به کارمی گرفت و زمانی که در سوریه، دشمنان تمام توانمندیهای خود را برای سقوط این کشور به کار گرفتند،  این شهید والا مقام  با تدبیر و اندیشه انقلابی، اوج قدرت نمایی بیگانگان و تروریست ها را  در سوریه  با شکست سختی مواجه کرد.

وی اظهار کرد: نقش تاثیرگذار سردار سلیمانی در کشورهایی همچون سوریه و عراق بسیار ممتاز است و فعالیت ها مختلف ایشان، امروز باید به خوبی در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: زمانی بیگانگان با تمهیداتی در تلاش بودند که آسایش جوامع اسلامی را بگیرند، اما حضور و جانفشانی ارزشمند و بی بدیل سردار سلیمانی موجب ناکامی نظام سلطه و آمریکای جنایتکار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهید سلیمانی سرباز ولایت و گوش به فرمان امام خامنه ای بود و این ویژگی ممتاز او را به الگویی برای نسل امروز و آینده تبدیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معلم گمنام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 0
    قبل از زیارت مشهدالرضا ع چه گفتم گفتم رهبری حکم پدری بر ما دارند و با مشورت و اندیشه کار کنید