شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت:ولایت مداری سردار شهید قاسم سلیمانی ستودنی بود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد حواد عباس زاده، امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در امامزاده زید بن علی(ع) خرم آباد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تقوا و مردم داری و ولایت مداری محبوب قلوب همه آزادی خواهان جهان شد، گفت: خدمات جهادی و بین المللی خالصانه سردار سلیمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل اوج محبوبیت او را در دفاع از اسلام و انقلاب رقم زده است . 

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت و انسجام بیش از پیش جبهه مقاومت خواهد شد، افزود: سردار با توکل به خدای متعال حرکت می کرد و چون قیام ایشان برای صیانت از مکتب اهل بیت(ع) بود، محبوبیت ویژه ای در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان پیدا کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری به دست شقی ترین افراد یعنی آمریکای جنایتکار نشان دهنده اوج محبوبیت و دفاع جانانه سردار از مردم مظلوم بود، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانش به خاک افتادند تا جبهه مقاومت پررنگ تر و مقاوم تر شود و ایادی استکبار بدانند با این ترورها خود را زودتر به هلاکت خواهند رساند . 

در پایان این مراسم مداحان اهل بیت(ع) یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی را با ذکر مصیبت گرامی داشتند . 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • افشین DE ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    Copy and paseافرین