جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آمریکا و اسرائیل به خوبی می دیدند که سردار سلیمانی و رزمندگان فداکار اسلام در جبهه مقاومت راه نابودی اسرائیل و زوال آمریکا را هموار کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان، با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خداوند همیشه بن بست های جبهه حق و بن بست های این انقلاب الهی را با شهادت بهترین انسانها باز کرده است، شهید سلیمانی هم چراغ فروزانی خواهد شد برای هزاران مجاهد عاشق شهادت در تمام دنیا.

وی بیان داشت: جهاد جبهه حق با جبهه باطل به نقاط حساسی رسیده است و دشمن به خوبی این مسأله را درک کرده است. آمریکا و اسرائیل به خوبی می دیدند که سردار سلیمانی و رزمندگان فداکار اسلام در جبهه مقاومت راه نابودی اسرائیل و زوال آمریکا را هموار کرده اند به همین دلیل بزدلانه و از روی ترس در سیاهی شب دست به این اقدام جنایتکارانه کردند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه پایان مأموریت فرزندان بسیجی روح الله شهادت است، افزود: برای حاج قاسم عزیز هم بهترین پایان رقم خورد، او سالها آرزو داشت به شهادت برسد، اما خداوند شهادت او را به تأخیر انداخت تا لرزه بر اندام دشمنان خدا بیاندازد؛ او آرزو داشت به دست بدترین دشمن خدا به شهادت برسد و به آرزویش رسید و به دست اصلی ترین دشمن خدا و با حمله مستقیم آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ که دستش آلوده به خون بهترین بندگان خدا است، به شهادت رسید. 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اگرچه دلهایمان شکست و اشک هایمان جاری شد، اما دشمن بداند که قامت ما خم نمی شود. رهبر ما ایستاده است و با رفتن علمدارش کمر خم نخواهد کرد. ملت ما با شهادت این سردار پر افتخار مقاومتر می شود و با نیروی لایزال الهی به حرکت مقدس خود ادامه خواهد داد تا زوال اسرائیل و نابودی نظام ظاغوتی آمریکا را به چشم ببیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha