جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ این شهادت  عزم و اراده قاسم سلیمانی ها و ابومهدی های جدید را در جبهه مقاومت مقتدرتر و راسخ تر میکند و این همان چیزی است که دشمنان اسلامِ اهل بیت در پهنه تاریخ نفهمیدند و اکنون سردمداران آمریکا از درک آن عاجز هستند .

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مجمع جهانی شیعه شناسی بمناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ .

روح خدا خمینی کبیر:

“بکشید ما را  امت ما بیدار تر میشوند.”

روح پرفتوح و مشتاق شهادتِ دو قهرمان توحید و عبودیت و مقاومت و دو فرزند افتخار آفرین جهان تشیع و مجاهدان همراهشان ، به ملکوت اعلی عروج کرد و در آغوش خیل شهیدان همیشه جاوید و همیشه زنده و متنعم در نزد پرودگار قرار گرفتند .

شهادت افتخار پیروان اهل بیت و محبینِ خاندان نبوت و رسالت و امامت است و حسین حسین شعار جاودانه و ابدی شیعیان جهان و بلکه تمامی احرار و آزادگان جهان است .

بردگان سرسپرده و ذلیل صهیونیست پلید که بر آمریکا حکمرانی میکنند ، کوردلانی هستند که نمیتوانند بفهمند که شهادت پایان یک مجاهد فی سبیل الله نیست بلکه شهادت امثال  قاسم سلیمانی ، این سپهبدِ قهرمان و اسوه بین المللی جهاد و مقاومت را زنده جاوید میکند    و آغازی نو برای تکمیل و تکامل خط جهاد و مبارزه در مقابل حاکمیت های باطل است  و عامل محو سیطره و سلطه حکومت های  باطل بر جهان و سبب تجلی حق در عالم خواهد بود .

نمونه پیش چشم حاکمان خبیث آمریکا ، صدام و حزب بعث و داعش پلیدِ برخاسته از اراده شوم آمریکا می باشد که علیرغم‌ حمایت های یکپارچه استکبار جهانی و پشتیبانی های اتحادیه شوم مثلث عبری ، عربی و غربی ،  راه به جایی نبردند و با ذِّلت به زیر کشیده شدند و پرچم پر افتخار توحید علوی و حسینی و فاطمی و زینبی صلوات الله علیهم، در مقرهای فتح شده شان  برافراشته شد .

سپهبد دلاور قاسم سلیمانی و مجاهد شجاع ابومهدی المهندس و رزمندگان همراهشان به آرزوی خود رسیدند و بدست شقی ترین  و مزورترین دشمنان پیامبر خاتم و قرآن کریم و اسلام عزیز به درجه رفیع شهادت که آرزویش را داشتند رسیده اند و در سحرگاه امروز همچون مولایشان به فوز و رستگاری ابدی نائل شدند .

این شهادت  عزم و اراده قاسم سلیمانی ها و ابومهدی های جدید را در جبهه مقاومت مقتدرتر و راسخ تر میکند و این همان چیزی است که دشمنان اسلامِ اهل بیت در پهنه تاریخ نفهمیدند و اکنون سردمداران آمریکا از درک آن عاجز هستند .

مجمع جهانی شیعه شناسی ،  شهادت جانگداز  این برگزیدگان الهی و تربیت یافتگان مکتب حسینی را به ارواح بلند و پرفتوح آن شهدای عزیز تبریک گفته و به پیشگاه قدسی امام‌ زمان ارواحنا له الفداء و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و شیعیان جهان و بخصوص به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده های پر افتخارشان تسلیت عرض مینماید .

و از خداوند متعال درجات متعالی برای آن عزیزان ، و نصر و پیروزی برای مجاهدان و رزمندگانِ جبهه مقاومت اسلامی  مسئلت می نماید .

وَ مَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَیٰ لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ ۗ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ .  ۱۲۶ آل عمران .

آیت پیمان

دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی

قم ۱۳ دیماه ۱۳۹۸

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha