پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 879704
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
سردار قاآنی

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سردار سرتیپ قاآنی، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را فرمانده ای میدان دیده و مجرب خواند که با اقتدار پرچم را به دست گرفته و مسیر مشعشع فتوحات سپاه اسلام را تا حصول هدف نهایی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آورده است: انتخاب بدون درنگ و تردید فرمانده معظم کل قوا، نشان از لیاقت و کفایت فرمانده ای میدان دیده و مجرب است که به فضل الهی، با اقتدار پرچم را به دست گرفته و مسیر مشعشع فتوحات سپاه اسلام را تا حصول هدف نهایی ادامه خواهد داد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

برادر ارجمند، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی(دام عزه)

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمۀ الله

عروج تاریخ ساز و شهادت جریان ساز سردار نام آور، پرافتخار و دلاور جمهوری اسلامی ایران، سپهبد قاسم سلیمانی که پس از نابودی داعش، فرزندخوانده ی جنایتکار آمریکا و شکست مفتضحانه ی راهبردهای پرهزینه و کم فایده ی استکباری در منطقه، با دستور مستقیم رئیس الشیاطین و به دست پلید جنود اشغالگر و پلید استکبار رقم خورد، علاوه بر نمایش عقده ی حقارت و عصبانیت دیوانه وار دشمنان از اقتدار و امتداد خط پیروزی  جبهه ی مقاومت، عظمت شخصیت جهادی و مخلصی را نشان داد که خود را تنها سرباز ولایت می دانست و در عین تواضع، به واقع آیینه ی تمام نمای روحیه ی حماسی ولی امر مسلمین جهان بود.

اما پر واضح است که استفاده از ابزار خفت بار تروریسم دولتی، بر فروغ و درخشش این خط سرخ خواهد افزود و شکستن کالبدی که از عطر معارف درجه اول الهی انباشته است، منجر به پراکنده شدن رایحه ی دل انگیز حق طلبی و ظلم ستیزی در میان مستضعفان عالم خواهد شد و ظرفیت های مستور از سرمایه ی انسانی گرانسنگ و بی پایان این نهضت عاشورایی را که در مکتب امامین انقلاب اسلامی تربیت شده اند، نو به نو، رونمایی و معرفی خواهد نمود.

سردار عزیز! نیروی قدس، برای جنابعالی که سال های متمادی در جایگاه قائم مقامی آن خدمت کرده اید و جبهه ی مقاومت برای شما که تدابیر و مجاهدت هایتان در سوریه و در دفاع از حرم و حریم اهل بیت(علیهم السلام)، هوشمندانه و مدبرانه مستور مانده است و شخصیت حاج قاسم، برای آن جناب که بیش از سه دهه، دوش به دوش و سایه به سایه، همچون رفیقی همراه و برادری همدل، مأنوس با شهید بوده اید، غریب و جدید نیستند و انتخاب بدون درنگ و تردید فرمانده معظم کل قوا، نشان از لیاقت و کفایت فرمانده ای میدان دیده و مجرب است که به فضل الهی، با اقتدار پرچم را به دست گرفته و مسیر مشعشع فتوحات سپاه اسلام را تا حصول هدف نهایی ادامه خواهد داد.

اینجانب، به نمایندگی از قریب به 900 امام جمعه کشور، ضمن گرامی داشت یاد و نام فرمانده شهید نیروی قدس، برخورداری از نعمت اعتماد مضاعف امام خامنه ای(مدظله العالی) را به محضر مبارکتان تبریک عرض نموده و عزت، سلامتی و توفیق روزافزونتان را در این سنگر مهم از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

توان و بضاعت نهاد نمازجمعه برای دستیابی به آرمان والای شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون و همچنین در جهت انتقام سخت در پهنه ی جبهه ی مقاومت از جنایتکاران و تحقق وعده ی صادق نایب بر حق امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، پشتوانه ی شما خواهد بود.

دعاگوی وجود شریفتان هستم.

محمد جواد حاج علی اکبری

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha