جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مردم اصفهان در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی
شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ جامعه روحانیت انصارالمهدی(عج) افغانستان طی بیانیه‌ای شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان آن شهید بزرگ را به دست دولت تروریست آمریکا محکوم کرد.

به گزارش سرویس بینالملل خبرگزاری حوزه جامعه انصارالمهدی افغانستان با صدور بیانیه ای ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را محکوم کرد و افزود: این حرکت بزدلانه تروریستی و ناجوانمردانه عمق خباثت، درماندگی و عجز دولت آمریکا را نشان داد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (قرآن کریم)

از میان مؤمنان مردانی‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردندبرخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در {همین} انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند (احزاب 23)

خبر شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلیر و شجاع سپاه قدس و جناب مهندس ابومهدی معاون حشد الشعبی عراق ( رضوان الله تعالی علیهما) هر انسان آزاده ای را محزون کرد. او که عمری را در خط اسلام ناب برای ولیعصر (عج) سربازی نمود قطعاً به آرزوی دیرین خود نائل آمد، پاداش ایشان نیز کمتر از آن نبود گرچه این خبر برخی غافلان را به شادی واداشت و دلهای پاک را مملو از خون کرد، اما دشمنان حقیقت خوب می‌دانند که شهادت چنین سردارانی تزریق خون تازه است بر پیکر آزاد مردان مؤمن و مجاهد. این حرکت بزدلانه تروریستی و ناجوانمردانه عمق خباثت، درماندگی و عجز دولت آمریکا را نشان داد. این عمل احمقانه صدها قاسم سلیمانی پرورش خواهد داد و راه شهدا ادامه خواهد یافت و دنیا خواهد دید که ملت‌های آزاده چون گذشته در تشییع پیکر این شهید و سایر شهداء چگونه با آرمانهای آنان تجدید پیمان خواهند کرد ان شاء الله.

جامعه روحانیت انصار المهدی(عج) شهادت این سربازان را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مجاهد دلسوز  و پرچم دار ثابت قدم حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مراجع عظام و ملتهای مجاهد و ازاده عالمتبریک عرض نموده و باور داریم  این خونهای پاک ثمربخش خواهد بود ان شاء الله.

شیخ حسین رحیمی

جامعه روحانیت انصارالمهدی(عج) افغانستان  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha