جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین در بیانیه خود شهادت سردار سلیمانی و المهندس را تسلیت گفته و تأکید کردند: امت هر بار که شهدایی را در راه خداوند متعال تقدیم می کند، قوی تر می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و به آیت الله خامنه ای، آیت الله سیستانی و تمامی علمای اسلام و مجاهدین غیرتمند و امت اسلامی تسلیت گفتند.

علمای بحرین با بیان اینکه شهادت آرزوی هر مجاهد و مؤمنی است، افزودند: این دو شهید از آغاز جوانی در جبهه های جنگ علیه شیاطین انس مشتاق شهادت بودند تا اینکه مو هایشان سفید شد، امّا اراده فولادی آنان تغییر نکرد.

در بخشی از این بیان آمده است: طاغوت آمریکایی گمان می کند با کشتن رهبران امت، روح مقاومت و ایستادگی در برابر سلطه او را از بین خواهد برد، امّا تجربه نشان داده، هرگاه فرمانده ای را به قتل رسانده، بعد از آن فرمانده ای قوی تر آمده است و این امت هر بار که شهدایی را در راه خداوند متعال تقدیم می کند، قوی تر می شود.

علمای بحرین خطاب به سردار سلیمانی گفتند: شهادت گوارایت باد! ای سید الشهدای محور مقاومت امت هرگز فضیلت تو را فراموش نخواهد کرد، مطمئن باشید که شما الگوی تمامی جوانان امت و قبله جهادی آن هستید و از مکتب سردار سلیمانی هزاران سلیمانی و المهندس فارغ التحصیل خواهد شد.

علمای در ادامه اشاره کردند: این دو فرمانده با هم به شهادت رسیدند تا به دشمن آمریکایی بگویند که ما فرزند امت واحدی هستیم و در برابر کفر و طاغوب می ایستیم.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha