پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار مهدی فرجی

حوزه / سردار فرجی گفت: سردار قاآنی، از سرداران به‌نام و مجاهد کشور است و به خوبی با دشمن و تاکتیک‌های آنان آشنایی دارد و لذا آمریکا و اسرائیل از آمدن ایشان، عزا گرفته اند و رهبری با این اقدام خود تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در مسجد جامع همدان، تجمعات و عزاداری های دو روز گذشته را مردمی ترین مراسم های دهه‌های گذشته عنوان کرد و گفت: همان طور که مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس جبهه‌ها را پشتیبانی کردند، امروز نیز در دهه ۹۰ پشتیبان جبهه مقاومت هستند.

وی افزود: دشمن بداند که همه ما بغض خود را نگاه داشته ایم، و قطعا در زمان و مکان مناسب انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت و با پاسخ کوبنده خود اجازه خیال بد به دشمن را نخواهیم داد.

سردار فرجی با بیان اینکه مردم عراق و سوریه همه دوستدار سپهبد سلیمانی بودند، اظهار داشت: سپهبد سلیمانی بنا به دعوت رسمی به این کشور رفت تا در موضوعات مختلف به آنها مشورت دهد و سفرشان به عراق مخفیانه نبود.

وی تصریح کرد: هدف دشمن این است که شهادت ایشان را با کشته شدن بن لادن مقایسه کند و این کار اوج خباثت دشمن را نشان می دهد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده نیروی قدس، یادآور شد: ایشان از سرداران به‌نام و مجاهد کشور است و به خوبی با دشمن و تاکتیک‌های آنان آشنایی دارد و لذا آمریکا و اسرائیل از آمدن سردار قاآنی عزا گرفته اند و رهبری با این اقدام خود تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی با بیان این که هر جا حاج قاسم حضور داشت، شکست بی معنا بود، خاطر نشان کرد: سپهبد سلیمانی، تنها از خداوند می‌ترسید، و در پیروی از ولایت با جان و دل در صحنه حضور داشت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، برخورد حاج قاسم با خانوادههای شهدا را الگویی برای همه مسئولان و فرماندههان دانست و گفت: ایشان با تمام مشغله کاری خود، توجه ویژه ای به خانواده شهدا داشتند و در دیدار های خود صحبتهای آنان را به صورت کامل گوش می کردند.

وی، ولایتمداری و ولایت‌پذیری سپهبد سلیمانی را بی‌نظیر خواند و گفت: در کشور امثال حاج قاسم زیاد هستند اما حضرت آقا تنها یک نفر از این افراد را رونمایی کردند.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، با بیان این که ۹۳ درصد از کشور سوریه در دستان دشمن بود اما حاج قاسم توانست سوریه را نجات دهد، ابراز داشت: دید سپهبد سلیمانی، نسبت به مردم همدان نگاهی ویژه‌ بود و بارها تاکید می کردند نوع تقریظ رهبر معظم انقلاب، به چهار کتاب همدان، تقریظ ویژه ای است.

وی با اشاره به سیل جمعیت مردم عراق در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی، یادآور شد: تشییع پیکر بی‌نظیر در عراق، نشان دهنده اوج اعتقاد مردم کشورهای اسلامی به سردار سلیمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha