پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعضای دانشگاه بین الملل حضرت امام خمینی

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش نشانه عجز و استیصال آمریکا در منطقه است و آگاه باشد که انتقام و سیلی سختی در انتظار آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت السلام منصور  زارعی و جمعی از اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) صبح امروز  با فرمانده سپاه استان دیدار و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش را تبریک و تسلیت گفتند.

حجت الاسلام زارعی در این دیدار اظهار کرد: با اقدامات شهید سپهبد سلیمانی جبهه مقاومت توسعه پیدا کرد و امروز به خوبی مشاهده می کنیم که این جبهه جغرافیای وسیعی از کشورها را در بر می گیرد و گواه شخصیت جهانی و کم نظیر شهید سلیمانی است.

وی کرد: بخش اعظمی از دفاع مقدس امروز مرهون مردان و زنان مقاومی همچون شهید سلیمانی است که باید این الگوها ی ماندگار برای نسل جوان بازگو شود.

  رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین الملل حضرت امام خمینی (ره) گفت: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش نشانه عجز و استیصال آمریکا در منطقه است و آگاه باشد که انتقام و سیلی سختی در انتظار آنها خواهد بود.

سردار شاهرخی نیز ضمن خیر مقدم به اساتید دانشگاه بین الملل حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: شهید سردار سلیمانی مجاهدی نستوه و رزمنده ای خدا ترس بود که عاشقانه در راه اعتلای کلمه حق و پیروزی مستضعفین بر مستکبران لحظه ای آرام و قرار نداشت.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: عزت، سربلندی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو تاسی به آرمان شهدای والا مقام و نهادینه کردن روحیه و سیره بزرگانی همچون سردار سلیمانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha