پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مراسم بزگداشت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در مدرسه حجتیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزش عالی فقه(مدرسه حجتیه) قم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفیه العالمیه، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم حضور داشتند.

این روزها مراسم های یادبود بسیاری در جای جای کشور و خصوصا شهر قم برای پاسداشت مقام سردار سلیمانی برگزار می شود و مردم در خانه و کاشانه خود آرام و قرار ندارند، علی الخصوص مردم قم که فردا دوشنبه میزبان پیکر پاک سردار سلیمانی خواهند بود و تا لحظه وصال به پیکر مطهر آن عزیز سفر کرده آرام و قرار و خواب از چشمان آن ها ربوده شده است؛

امروز در همه تجمع ها و این مراسم بزرگداشت روضه علمدار بی دست کربلا به یاد پیکر بی دست سردار سلیمانی خوانده می شود.

در این مراسم همراه با قرائت بیانیه رهبر انقلاب، بیانیه جامعة المصطفی نیز برای محکومیت این اقدام جنایتکارانه آمریکا توسط یکی از رزمندگان مدافع حرم قرائت شد، در بخش هایی از این بیانیه اینچنین آمده است: دریافت خبر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهمندس و دیگر شهدا موجب غم و اندوه فراوان گردید.

شهید سردار سلیمانی نمونه عینی و عملی از مکتب اسلام نام و از سیمای نورانی انقلاب اسلامی به زعامت امام راحل و مقام معظم رهبری بود که در راستای آرمان ها و تحقق بخشی عملی به تمدن نوین اسلامی پایبند ماند.

دشمنان امت اسلامی باید بدانند که ملت های منطقه نقش سردار سلیمانی را در دفاع از حریم حضرت زینب(س) و حفظ تمامی ارضی آنان را فراموش نخواهند کرد.

شهادت این عزیز جان تازه به جبهه مقاومت خواهد بخشید و بیش از پیش به اتحاد ملت های اسلامی منجر می شود؛ از خداوند متعال برای سردار محبوب دلهای امت اسلام و همرزمان شهیدش همنشینی با سید و سالار شهیدان مسئلت می داریم.

شعارهایی «الله اکبر»، «آمریکا عدوالله»، «آمده وقت قیام، هنگامه انتقام»، «آمریکا، فتنه گر بزرگ است»، «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «رهبر ما مقتدر است و آگاه، ما با ولایتیم همیشه همراه»، «خامنه ای رهبر امت ماست، دشمن شیطان بزرگ آمریکاست»، «حاج قاسم دلاور شهادتت مبارک» در این برنامه و در فضای مدرسه حجتیه طنین انداز شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha