پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ در پی شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرمانده رشید سپاه قدس اقدام به صدور اطلاعیه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن ​اطلاعیه خانواده شهدا و ایثارگران قم در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت آرزوی دیرینه و مزد مجاهدت و مقاومت مردان خداجوست آنان که شجاعانه، ولایت مدارانه، ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از اسلام راستین برخاستند و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند.

شهادت سردار سرافراز اسلام  سپهبد قاسم سلیمانی، مایه تالم و تاثر ملت ایران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران گردید، اما به حول و قوه الهی  شهادت مالک اشتر ایران اسلامی جبهه مقاومت اسلامی را تقویت خواهد نمود .

استکبار جهانی که از  پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خواسته با ترور در جبهه های مقاومت و جبهه های علم و دانش جمهوری اسلامی را زمین گیر نماید، اما هر بار شکست خورده  و زبون تر گردیده، بداند سلیمانی نه یک فرد که یک مکتب است و این مکتب قوی تر به راه خود ادامه خواهد داد.

خانواده شهدا و ایثارگران استان قم ضمن تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی این یادگار هشت سال دفاع مقدس به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری عموم ملت ایران و خانواده معظم شهدا و محکوم نمودن این  جنایت دشمنان خبیث و زبون ، اعلام می دارد، ملت بزرگ ایران انتقام این جنایت را از دشمنان اسلام خواهد گرفت.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha