پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه

حوزه/ معاون عملیات سپاه با بیان اینکه انتقام جغرافیای مقاومت از آمریکا بسیار سخت خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌کنم آمریکایی‌ها در پی این انتقام مجبور خواهند بود، منطقه را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه، در گفت‌وگویی تلویزیونی، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را نمونه بارز «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» دانست و اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار از نام قاسم سلیمانی هنوز هم می‌ترسد و در آینده هم خواهند ترسید.

وی افزود: شهادت مردان بزرگ در طول تاریخ همواره اینگونه بوده که وقتی درخت اسلام نیاز به آبیاری داشته، با فدا شدن یکی از سرداران بزرگ آبیاری شده و روح تازه‌ای به آن تزریق شده است، امروز هم شهادت سردار سلیمانی باعث تولد جدیدی در محور مقاومت و ملت ایران خواهد شد و بازنده بزرگ آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهند بود.

سردار نیل‌فروشان ادامه داد: در کنار ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد سلیمانی، اطاعت‌پذیری محض از ولی امر خود بزرگترین ویژگی او بود. وقتی ایشان صحبتی می‌کرد، آقای سید حسن نصرالله ایشان را تجسمی از حرف ولایت می‌دید. ایشان هیچ‌گاه نه ذره‌ای از ولی امر خود جلوتر رفت و نه عقب ماند.

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه نفوذ سردار سلیمانی به دلیل اتصال او به ولایت بود، خاطرنشان کرد: همگان باور داشتند که قاسم سلیمانی تجسم مقاومت است و کسی است که باید محور مقاومت را ساماندهی کند و در برابر نقشه‌های استکبار ایستادگی کند. او به نمایندگی از طرف حضرت آقا، حلقه وصل نیروهای بسیجی و مستضعفان جهان اسلام بود.

وی گفت: قطره قطره خون و روح بلند این شهید در کالبد رویش‌های جدید انقلاب اسلامی و محور مقاومت متجلی شده است و هزاران قاسم سلیمانی به وجود خواهد آمد که استکبار را از این عملی که انجام داد، پشیمان کند. این رویش‌ها زلزله و طوفانی به‌پا خواهد کرد که کاخ‌های مستکبران را ویران خواهد کرد.

سردار نیل‌فروشان در ادامه تصریح کرد: پاسخ دشمن را قطعاً خواهیم داد و زمان این پاسخ را ما تعیین می‌کنیم. قاسم سلیمانی متعلق به جغرافیای اسلامی است و قطعاً انتقام جغرافیای مقاومت بسیار سخت  است .

معاون عملیات کل سپاه تأکید کرد: پیشی‌بینی می‌کنم آمریکایی‌ها در پی این انتقام مجبور خواهند بود، منطقه را ترک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha