جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دشمنان این ملت به ویژه آمریکای جنایتکار باید بفهمند که ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که خود شهدایی همانند سردار حاج قاسم سلیمانی پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حضور شما مردم عزیز کردستان در این مراسم نشان از ولایتمداری و وفاداری شما به این نظام دارد.

امام جمعه سنندج گفت: تربیب کسانی همانند شهید سلیمانی در دامان انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و باید به این افراد که جان خود را در راه وطن و اسلام فدا می کنند افتخار کنیم.

ماموستا رستمی ادامه داد: افرادی که در راه جهاد به شهادت می رسند، شهید نمی شوند، بلکه راه تقریب و نزدیکی به خدا را پیدا می کنند و باید همه ما این آرزو را داشته باشیم که در راه اسلام و دین خدا به شهادت برسیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: شهیدان با نثار جان خود، هم بذر شهامت و مقاومت کاشتند و هم به ما درس ایثار و فداکاری را یاد دادند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: انقلاب اسلامی در این 40 سال نشان داده است که چشم طمع به هیچ کشوری را ندارد و تنها در راه دفاع از کیان خود و جهان اسلام آماده جانفشانی است.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: دشمنان این ملت به ویژه آمریکای جنایتکار باید بفهمند که ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که خود شهدایی همانند سردار حاج قاسم سلیمانی پایمال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha