جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر کسی می‌خواهد به‌درستی خدابین شود باید خودبینی‌هایش را کنار بگذارد و این ویژگی اصلی شهید سلیمانی بود؛ به‌گونه‌ای که چه در زمان جبهه که جوان و نوجوان بود و چه بعدها که فرمانده و سردار شد یک لحظه خودش را ندید و برای خود حساب ویژه‌ای باز نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست کارکنان هسته‌های گزینش دستگاه‌های استان، ضمن بزرگداشت شهادت سردار سرافراز اسلام و انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی سید و سرور همه شهدای انقلاب و مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه این شهید بزرگوار بود، افزود: شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه خود نائل آمد و اکنون همه شهدای اسلام و انقلاب برای استقبال از این شهید برجسته صف کشیده‌اند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی انسان خالص و مخلصی بود که ابتدا از خود عبور کرد و بعد توانست خدمت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز سردار شهید قاسم سلیمانی این بود که خودش را هیچ‌گاه ندید؛ زیرا این شهید از خود عبور کرده بود.

وی افزود: تا انسان از خود عبور نکند نمی‌تواند خدا را درست ببیند و اگر کسی می‌خواهد به‌درستی خدابین شود باید خودبینی‌هایش را کنار بگذارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی خالص و مخلصی بود که از خود عبور کرد تا بتواند خدا را ببیند و این ویژگی اصلی شهید سلیمانی بود؛ به‌گونه‌ای که چه در زمان جبهه که جوان و نوجوان بود و چه بعدها که فرمانده و سردار شد یک لحظه خودش را ندید و برای خود حساب ویژه‌ای باز نکرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دید و آماده شهادت بود و دعا می‌کرد که چه زمانی نوبت شهادت او می‌شود و سرانجام هم به آرزوی خود رسید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه دوستان و دشمنان شک نداشته باشند انتقام خود این شهید گرفته می‌شود، اظهار کرد: همچنین همگان بدانند راه این شهید و مسیر مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی با قدرت و جدیت بیشتری تداوم یافته و نیروهای جهادی مقاومت اجازه نمی‌دهند عَلَم مبارزه بر روی زمین بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha