جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراسم سردار سلیمانی

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی این پیام را به جهانیان مخابره کرد که قطره قطره خون او دمیده شدن نفس تازه به نسل جوان و تربیت هزاران مالک اشتر برای اسلام است.

ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یک مالک اشتر در این راه شهید شد، اما هزاران مالک اشتر از خون این شهید بیدار شدند.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی این پیام را به جهانیان مخابره کرد که قطره قطره خون او دمیده شدن نفس تازه به نسل جوان و تربیت هزاران مالک اشتر برای اسلام است و مقاومت و مبارزه با استکبار متوقف نخواهد شد.

امیدی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست ضربه سخت و سهمگینی به دلیل این بی‌فکری و کوتاه‌فکری خود خواهند خورد، گفت: پایکوبی مقامات آمریکایی که بعد از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از خود نشان می‌دهند دوام چندانی نخواهد داشت و خیلی زود تلخی عمیقی جای این پایکوبی را خواهد گرفت.

وی افزود: ملت ایران، مردم منطقه و جبهه مقاومت به زودی پس از تلخی از دست دادن سردار سلیمانی شاهد فتوحاتی خواهد بود که ثمره تاثیرگذاری خون شهید را در زمانی نشان خواهد داد که در بین ما نیست، اما آثار و برکات خود را به دنبال خواهد داشت.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران اذعان کرد: همه دنیا به خوبی می دانند که ایران و قاسم سلیمانی نفر اول مقابله با تروریسم‌های خارجی بوده‌اند، اظهار داشت: در پی این موضوع آمریکایی‌ها کینه‌ای از حاج قاسم سلیمانی به دل داشتند، چرا که حاج قاسم، دست نشانده آمریکایی‌ها یعنی داعش را نابوده کرده بود، لذا کینه نابودی داعش باعث شد تا آمریکایی‌ها نقشه شهادت وی را بکشند.

وی با بیان اینکه روحانیت در همه مبارزات ملت ایران پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: از امروز طلاب خواهر و برادر وظیفه سنگینی بر عهده دارند ک باید پرچم این مسیر را بردارند و از حرکت باز نمی ایستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha