پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ تشییع بی‌نظیر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در اهواز (۲)

حوزه/ حجت الاسلام حسین آبادی گفت: خون شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر یارانشان یک اجتماع قلوب در جبهه مقاومت و تمام عالم به وجود آورد و این خون‌ها به جبهه مقاومت خدمت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حسین آبادی عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)،گفت: اگر انسان قواعد حاکم بر هر چیزی را بداند، دانستن این قواعد می‌تواند در موفقیت و پیشرفت مؤثر باشد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: فهم قواعد اقتصادی و نبض بازار، آگاهی از قواعد حاکم بر زندگی مشترک و… همگی می‌تواند در موفقیت و رشد مادی و معنوی انسان نقش‌آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند این عالم را بر اساس قواعد اداره می‌کند و انسان‌هایی که بتوانند این قواعد را درست بفهمند، به سعادت می‌رسند.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکیدکرد: گام برداشتن در مسیر رشد و کمال منوط به فهم قواعد الهی حاکم بر عالم هستی است، به‌گونه‌ای که انسان به‌درستی قواعد نصرت، برکت، نعمت و… را درک نماید و طبق این قواعد حرکت کند.

وی یادآور شد: همه انسان‌ها دارای جسم و روح هستند، اما یکی مثل شهید قاسم سلیمانی در راستای قواعد الهی حرکت می‌کند و خوار چشم دشمنان و کابوس آمریکا و اسرائیل و اسوه مقاومت می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین آبادی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای حادثه اخیر شامل قاعده نصرت و برکت الهی شدند و اگر انسان به قواعد عالم توجه نکند، نمی‌تواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ انسانی نمی‌تواند از اراده و مکر الهی فرار کند، به همین خاطر انسان باید تمام اعمال و کردارش در چارچوب و قواعد الهی باشد.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: اتفاقات خوبی در جبهه مقاومت و منطقه به خاطر رشادت‌های شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس روی‌داده بود و حزب شیطان تضعیف‌شده بود، اما ایادی استکبار با مکر و حیله تصمیم به ترور سرداران مقاومت نمودند و به خیال خودشان مکر خوبی را انجام دادند، اما در حقیقت خوار و ذلیل شدند.

حجت‌الاسلام حسین آبادی در ادامه افزود: خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر یارانشان یک اجتماع قلوب در جبهه مقاومت و تمام عالم به وجود آورد و این خون‌ها به جبهه مقاومت خدمت خواهد کرد.

وی یادآور شد: قاعده نصرت الهی شامل حال جبهه مقاومت خواهد شد و دشمنان از همین‌الان متوجه شده‌اند که چه خطای بزرگی با شهادت سرداران مقاومت مرتکب شده‌اند و مکر دشمنان به خودشان بازگشته است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha