جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد بی تکرار تاریخ است گفت: او همچون مالک اشتر برای امام علی(ع) بود و ماموریت خود را به خوبی انجام داد و به پایان رسانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: این شهادت راهی برای پیشرفت جبهه مقاومت گشود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ۴۰ سال مقاومت، جهاد در راه خدا، و بی خوابی و دغدغه برای شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس باعث ایجاد پیوندی عمیق بین ایران و عراق شد و پاداش این جنگیدن، شهادتی بود که به صورت افتخار آمیز نصیبشان شد.

وی بیان داشت: نام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در تارک تاریخ خواهد درخشید و هیچگاه فراموش نخواهد شد همچون که نام مالک اشتر فراموش نشد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه از این پس تاریخ منقطه را باید به دور قبل و بعد از قاسم سلیمانی تقسیم کرد گفت: جوانان زیادی از کشورهای افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق و ایران تحت فرماندهی سردار سلیمانی جمع شدند و از حرم حضرت زینب(س) دفاع کردند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه آمریکا و انگلیس داعش را ساختند که چهره زشتی را از اسلام به مردم جهان نشان دهند افزود: آمریکا داعشی را ساخته بود که به دنیا معرفی کند که اسلام به معنای تکفیر است اما سردار سلیمانی با فرماندهی خود لشکری واحد را تشکیل داد که این لشکر به امید خدا مقدمه ای برای تشکیل یک حکومت عصر ظهور است.

حجت الاسلام خدری افزود: داعش آمده بود که کربلا و نجف و عتبات عالیات را با خاک یکسان کند اما این شهدا آمدند و جان خود را دادند تا حرم بماند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد بی تکرار تاریخ است گفت: او همچون مالک اشتر برای امام علی(ع) است، او ماموریت خود را به خوبی انجام و به پایان رسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha