پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار شهید سلیمانی

مشاور مدرسه علمیه الزهرا (س) گنبد کاووس گفت: شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد ظلم ستیزی و استکبار زدایی برای تمام آزادی خواهان قرار گرفته و جان تازه ای را به تمام پویندگان راه حق و حقیقت و مقاومت تزریق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مراسم سوگواری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی  با حضور اساتید، طلاب و جمعی از بانوان در مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبد کاووس برگزار شد.

در این مراسم خانم هاجر باقری بیان کرد: استکبار جهانی به خاطر خوی استعماری و اهداف پلید شیطانی اش، دست خود را به خون پاک شهید قاسم سلیمانی آغشته کرده و این اقدام نشان از ضعف و زبونی ترامپ ملعون و ناکام ماندن نقشه های پلیدش دارد.

وی ادامه داد: امروز استکبار با این اقدام، قصد گسترش دام های ابلیسی خود را دارد، و در این رهگذر راه نفوذ استعمار را در مملکت امام زمان(عج) باز کنند تا کشور تحت سیطره دشمنان قسم خورده اسلام قرار گیرد، غافل از این که ملت سرافراز و آگاه ایران با گرد آمدن زیر پرچم ولایت، برای رسیدن به اهداف والای اسلامی و دینی خود همچنان راه شهدا را ادامه خواهند داد.

مشاور مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس افزود: شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد ظلم ستیزی و استکبار زدایی برای تمام آزادی خواهان قرار گرفته و جان تازه ای را به تمام پویندگان راه حق و حقیقت و مقاومت تزریق می کند.

باقری در پایان گفت: ناراحت نباشید، که همواره اسلام با شهادت افراد پاک سرشت و پاک طینت مانند حاج قاسم سلیمانی جاودانه تر شده است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha