جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیرضا احمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی هرچند بزرگ است، اما اقدام شبانه آمریکا کوچک، حقیر و ناچیز است، ترور یک شخصیت بزرگ متفکر استراتژیست، ناشی از حقارت، زبونی و درماندگی کشوری است که مدعی حکم‌فرمانی بر جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه انتقام مقاومت باید دامن نحس صهیونیست‌ها را هم بگیرد، اظهارداشت: انتقام خون شهید سلیمانی یک موضوع همه‌جانبه است؛ چون این ترور در عراق انجام شده، طبعاً اولین انتقام، توسط رزمندگان عراقی و حشدالشعبی انجام خواهد شد و دولت و حاکمیت عراق باید برای این مهم اقدام کنند.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: انتقام از آمریکا و رژیم صهیونیستی باید در بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن و در یک برنامه و بسته اقدام در ابعاد مختلف انجام شود و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود؛ زیرا انتقام از خون پاک سلیمانی و ابومهدی المهندس یک انتقام بین‌المللی است.

وی افزود: مصوبه مجلس عراق با همکاری دولت این کشور از برکات شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس است که آغازی بر پایان اشغالگری آمریکا از عراق و از منطقه است و موجی از روحیه ضدآمریکایی را دامن خواهد زد.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: شهادت سلیمانی هرچند بزرگ است اما اقدام بزدلانه و شبانه آمریکا کوچک، حقیر و ناچیز است، ترور یک شخصیت بزرگ متفکر استراتژیست، ناشی از حقارت، زبونی و درماندگی کشوری است که مدعی حکم‌فرمانی بر جهان است.

وی افزود: از سوی دیگر برداشتن گام نهایی و پنجم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران به‌عنوان یکی از ابعاد انتقام و مواجهه سخت ایران مطرح است؛ زیرا خون شهید سلیمانی موجب شد این گام‌ها سریع‌تر و مؤثرتر برداشته شود.

حجت‌الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار سرافراز اسلام حاج اسماعیل قاآنی به فرماندهی سپاه قدس، اظهار کرد: وی یکی از بهترین و فکورترین سرداران اسلام در دوره دفاع مقدس و فرمانده دو لشکر پیروز امام رضا(ع) و نصر خراسان بوده است.

وی با بیان اینکه سردار قاآنی معاون اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده، افزود: وی در تمام مدت فرماندهی حاج قاسم در سپاه قدس یار و همراهش بوده و بار اصلی عملیات‌های بزرگ در عراق و سوریه را نیز بر عهده داشته است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بارها، حاج اسماعیل را به‌عنوان جانشین خود پیشنهاد کرده است، گفت: سردار قاآنی نماد تواضع، افتادگی، تهجد و توسل، تفکر راهبردی و عمل انقلابی، بیان رسا و قاطع بوده است که بیش از ده سال نزدیک‌ترین فرد به حاج قاسم و آشنا با ایده‌ها، اندیشه‌ها، آرزوها و آرمان‌ها و تفکرات راهبردی و عملیاتی وی بوده است و همچنین سرعت و دقت حکیمانه امام خامنه‌ای در این باره ستودنی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha