پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم سردار سلیمانی

حوزه / مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان امروز با حضور بی نظیر و پر شور خود در تقدیر از رشادت های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حماسه ای دیگر را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان امروز با حضور بی نظیر و پر شور خود در تقدیر از رشادت های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حماسه ای دیگر را رقم زدند.

در این اجتماع بی نظیر که همه مردم از پیر و جوان، با هر گرایش سیاسی و از اقشار مختلف در آن حاضر بودند با سر دادن شعارهایی ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام انزجار خود از اقدام تروریستی دولت آمریکا را اعلام کردند.

در شروع مراسم مداحان اهل بیت به مداحی پرداختند و با ایجاد شوری حسینی در بین مردم در میدان امام خمینی(ره) فضایی معنویی را بر مراسم حاکم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان سخنران در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی به مردم ایران عزت و غرور داد.

سپس مردم دیار شهید همدانی همچون گذشته در حمایت از انقلاب و اسلام و ولی فقیه خود به راهپیمایی پرداختند و از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان امام زاده عبدالله(ع) حرکت کردند.

بازاریان و اصناف مختلف، مدارس، طلاب و دانشجویان شهر همدان همه و همه با تعطیلی کار و درس خود آمده بودند تا به دشمن بگویند همه ما قاسم سلیمانی هستیم و خواستار گرفتن انتقام سختی از عاملان این جنایت بودند.

در پایان این مراسم، راهپیمایی کنندگان نیز با حضور در امامزاده عبدالله نماز ظهر را به امامت حجت الاسلام و المسلمین شعبانی اقامه کردند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha