جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: با شهادت سردار سلیمانی این مرد به آرزویش که شهادت بود رسید، قطره قطره خون شهید می‌روید و سردارها از خاک سر در می آورد.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در شکاف حق و باطل هست که مرد و نامرد مشخص می شود.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به این نکته اشاره فرموده است: «زمین از آن صالحان خواهد شد، فرقی نمی کند که این ظالمان هر کاری بکنند زمین به دست صالحان خواهد افتاد».

حجت‌الاسلام رستمی در ادامه به شهادت شهید نادر مهدوی اشاره‌ ای داشت: آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی به اسم محافظت از کشتی های نفتی سلاح برای ارتش صدام جابجا می کردند، امام خمینی(ره) وقتی از این جریان با خبر شدند دستور به مقابله با کشتی های آمریکایی دادند کسی جرأت انجام این کار را نداشت تا اینکه جوانان آتش به اختیار از جمله شهید والامقام مهدوی به جنگ کشتی های آمریکا با قایق پر از تی ان تی رفت که به گفته خود آمریکایی ها بعد منفجر شدن این قایق بدنه کشتی ۲۵متر شکافته شد و حرکت کشتی ها فلج شد آمریکایی ها شهید مهدوی را که قبل از برخورد خود را در آب پرت کرد اسیر کردند و روی عرشه کشتی برده و تمام بدن او را سانتی متر به سانتی متر با میخ کوبیدند در نهایت این عزیز به شهادت رسیدند.

این استاد حوزوی افزود: دنیا برای آمریکایی ها شهر بی کلانتر بود اما حالا این شهر با وجود انقلاب اسلامی ایران کلانتر دارد، در همین رابطه وزیر دفاع آمریکا اظهار کرد در صورت جنگ با ایران باید با سربازان امام در نیویورک بجنگیم.

امام جمعه شهرستان قروه در ادامه در مورد شهادت سردار سلیمانی افزود: با شهادت سردار سلیمانی این مرد به آرزویش که شهادت بود رسید، قطره قطره خون شهید می‌روید و سردارها از خاک سر در می آورد.

حجت‌الاسلام رستمی اشاره کرد: به تیپ و قیافه مردم نباید نگاه کنیم باید به قلب آنها نگاه کرد، مردم با هر طیف، قیافه و تیپی برای مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه شهرستان قروه در ادامه سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی ایران ژاپن نیست با یک بمب نابودش شود، همچنین عراق و افغانستان نیست، این کشور، کشور امام زمان هست و تا این بیرق را به دست امام زمان نرسانند بزرگ و کوچک، زن و مرد از پا نخواهند نشست.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تشییع پیکر سردار والا مقام سلیمانی افزود: در تمام شهرها مردم کمپین تشکیل داده اند که پیکر سردار در آنجا تشییع شود، این عزت را خداوند به کسانی همچون سردار سلیمانی می دهد.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: ارزش سردار این قلب ها و دل های مردم هست که برای او می تپد.

امام جمعه قروه به عزتی که خداوند متعال به حاج قاسم سلیمانی عطا کرده است اشاره داشت و بیان کرد: در کشور میانمار ۴۰۰ هزار مسلمان را زنده زنده به آتش کشیدند اما در جهان آنگونه که شهادت حاج قاسم تحول ایجاد کرد تحول ایجاد نکرد، یک نفر با شهادت خود دنیا را به هم می‌ریزد.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: دلیل این عزت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران می باشد و آنها خیال می کردند با ترور سردار سلیمانی اقتدار ایران شکسته می شود اما نمی دانند که سردار، حاج قاسم امام خامنه ای (حفظه الله) هست و سردار امام خامنه ای(حفظه الله) امام زمان(ارواحنافداه) هست و امام زمان(ارواحنافداه) متصل به خداوند می باشد.

امام جمعه شهرستان قروه با اشاره به اینکه مردم آمریکا در فضای مجازی برای شهادت سردار سلیمانی پیام تسلیت داده‌اند، گفت: مردم آمریکا در پیام های خود به این نکته اشاره کرده‌اند که ما گروگان هستیم در دست دولت ترامپ. او نماینده ما نیست و ما سردار سلیمانی را به شهادت نرساندیم.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: جوانان دیگر کشورها درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران غبطه می خورند،  کدام کشور است که ۴۰ سال در برابر آمریکای جنایتکار ایستادگی کرده باشد و با خاک یکسان نشده باشد؟آمریکای که ژاپن را نابود کرد ژاپنی ها جرأت این را ندارند که حتی بر ضد آمریکا صحبت کنند چه برسد در برابر او قد علم کنند، در ژاپن به کودکان خود از بچگی یاد می دهند که در برابر جنایتی که آمریکا در ژاپن انجام داده است، سکوت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha