سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه خوزستان، با حضور معاون جدید آموزش حوزه علمیه استان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه خوزستان، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در این اجلاسیه که با هدف بررسی مسائل آموزشی استان برگزار شد، حجت الاسلام موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان به بیان نکاتی پیرامون طرح‌ها و برنامه‌های جدید آموزشی در دوره جدید معاونت خویش پرداخت.

وی با اشاره به تحولات صورت گرفته در حوزه علمیه استان خوزستان، اظهار داشت: با توجه به حکمی که مقام معظم رهبری برای آیت الله موسوی جزایری صادر کردند، تحولات جدیدی در حوزه علمیه استان خوزستان صورت گرفت و إن‌شاءالله مبدأ این تحولات، آغاز فصلی جدید در موضوعات آموزشی استان خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه تا کنون دو جلسه با حضور آیت الله موسوی جزایری و آیت الله اعرافی پیرامون تنفیذ اختیارات به استان خوزستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بحمدالله این دو جلسه نتایج مطلوبی را هم به همراه داشته که شامل «صدور مجوز برگزاری امتحان شفاهی پایه ۱۰ در مدیریت استان»، «طی مراحل صدور حکم استادی در خوزستان با حضور ممتحنین مورد تأیید حوزه علمیه قم»، «برگزاری امتحان جامع شفاهی برای تغییر وضعیت طلاب از سفیران به سنتی» و «طی مدارج علمی مصاحبه درس خارج در خوزستان» می‌باشد.

همچنین در ادامه این اجلاسیه، برخی از معاونین مدیریت حوزه علمیه خوزستان، به بیان نکاتی در زمینه امور صیانتی و همچنین امور مشمولین پرداختند.

لازم به ذکر است، این نشست، نخستین اجلاسیه معاونان آموزش مدارس علمیه خوزستان بود که پس از انتصاب حجت الاسلام موسوی به عنوان معاون آموزش جدید حوزه علمیه خوزستان، برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha