پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: آمریکا به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت است آنها فکر می کنند که با تحت فشار قرار دادن و ترور می توانند از عزم ایران برای استقلال و حاکمیت در اسلام ذره ای کم کنند، اما ایران انقلابی تا پای جان برای حفظ پرچم کشور تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در تجمع طلاب و روحانیون بوشهر در قدردانی از اقدام تلافی جویانه سپاه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با تقدیر از سپاه به جهت پاسخ قاطعانه به آمریکای جنایتکار اظهار داشت: این اقدام سپاه موحب تخریب پایگاه عین الاسد و نیز عملیات حشد الشعبی موجب شکست سنگین آمریکا در منطقه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: آمریکا همواره در این اندیشه بوده است که جهان در عرصه اقتصاد یک زمین سود آور و یک ملک پرسود برای اوست به همین خاطر همیشه دنبال این است که سرزمین ها را اشغال کند و یا با گماردن افرادی مزدور تصرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: آمریکا به دنبال چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت است آنها فکر می کنند که با تحت فشار قرار دادن و ترور می توانند از عزم ایران برای استقلال و حاکمیت در اسلام ذره ای کم کنند اما ایران انقلابی تا پای جان برای حفظ پرچم کشور تلاش می کند.

وی بیان داشت: این کار بزرگ سپاه آغازی برای انتقام است و اگر آمریکا بخواهد ادامه دهد از این سنگین تر نصیب آن خواهد شد و ایران با موشک هایی با بردهای فوق العاده، آمریکا و یا کشورهایی که بخواهند پایگاه های خود را در اختیار آمریکا قرار دهند مورد حمله قرار می دهد.

امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا خائن و جنایتکار است و در مجامع بین المللی دچار توهم خود بزرگ بینی شده اند، آنها باید بدانند اگر جنایت کنند ۱۰ برابر آن مجازات خواهند شد.

وی در ادامه توان نیروهای نظامی واقع در استان بوشهر را برای هر گونه عملیات نظامی امریکا در حوزه خلیج فارس کافی دانست و افزود: آمریکایی ها وقتی اقتدار کشوری را ببینند عقب نشینی می کنند، اما اگر به آنها پشت شود حمله خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha