شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتقام سخت موشکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در نامه ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از پاسخ موشکی سپاه به آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در نامه ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از پاسخ موشکی سپاه به آمریکا قدردانی کرد.

در متن این نامه می خوانیم:

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

سرلشکر پاسدار حسین سلامی (دامت توفیقاته)

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

بی‌شک سیلی محکم خدا که به دست پاسداران انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار جهانی زده شد دل مسلمانان و مستضعفین جهان را آرامش بخشید.

حمله موشکی به پایگاه‌های امریکای متجاوز و اشغالگر در عراق که به انتقام جنایات اخیر صورت گرفته در منطقه به ویژه به شهادت رساندن سرداران سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت که با رمز مقدس یا زهرا صورت گرفت اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب ضمن حمایت از این اقدام خداپسندانه، از جانب خود و تمامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کردستان و به ویژه رزمندگان و خانواده معظم شهدا و جانبازان و جامعه فرهیخته از این اقدام انقلابی و بی‌نظیر شما صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

باشد که این سیلی محکم که در تاریخ امریکا سابقه نداشته است، برای آمریکای جنایتکار و مزدوران وی در منطقه عبرتی آشکار باشد. قطعاً این انتقام سخت آغازی کارآمد برای پاسخی قاطع و پردامنه به ظلم و ستم استکبار جهانی به ویژه امریکا و رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع منطقه خواهد بود.

ان شاءالله با فرماندهی و رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و به برکت این خون‌های پاک و رشادت‌های فرزندان اسلام زمینه ظهور فراهم گردد.

در پایان از خداوند متعال می‌خواهیم به تمامی رزمندگان گرانقدر اسلام توان مضاعف عطا کرده و به شهدا و امام شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش علو درجه مرحمت فرماید.

سیدمحمد حسینی شاهرودی/نماینده ولی فقیه در استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha