جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فدوی

حوزه/ سردار علی فدوی در حسینه فاطمه الزهرا نجف‌آباد گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با تمام توان جبهه مقاومت را گسترش می دهد تا هیچ قدرت مستکبری احساس آرامش نکند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و یارانش، چهارشنبه شب، با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و نوحه خوانی حاج صادق آهنگران، با همکاری مشترک لشکر ۸ نجف اشرف و هیئت رزمندگان اسلام نجف‌آباد و با حضور گسترده مردم ولایتمدار، در حسینیه فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد برگزار شد.

سردار فدوی با اشاره به گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی جبهه خق را درست کرد و هر روزی که می‌گذرد بر قدرت های این جبهه اضافه می‌شود.

وی با اشاره به خطه شهید پرور نجف‌آباد افزود: یکی از جلوه های این خطه پرورش رزمندگان بزرگ و دلداده انقلاب اسلامی است؛ شهید احمد کاظمی یکی از این بزرگان بود و شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از دلداده های ویژه شهید احمد کاظمی بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: دلدادگان انقلاب اسلامی همه آرزو دارند مثل شهید سلیمانی و شهید کاظمی به مقام رفیع شهادت نائل آیند و از خداوند طلب می‌کنند که کلام و دل آن ها برای خداوند اخلاص پیدا کند.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر همه دنیا ثابت کردند که بالاترین قدرت دفاع را دارند و بعد از آن بر همه دنیا ثابت کردند که انقلاب اسلامی از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.

سردار  فدوی با توجه به پیروزی های کسب شده در انقلاب اسلامی، گفت: همه باید متوجه این اصل باشیم که اگر تکلیفی که خداوند مشخص کرده است انجام دهیم نتیجه و پیروزی را خداوند رقم خواهد زد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به گستردگی جبهه مقاومت، تاکید کرد: مسلما سپاه پاسدارن با تمام توان جبهه مقاومت را گسترش می‌دهد تا هیچ قدرت مستکبری احساس آرامش نکند و ما راه حق انقلاب را ادامه خواهیم داد تا به فیض کامل یعنی شهادت برسیم.

وی در پایان خطاب به مردم آمریکا، گفت: مادران و پدران آمریکایی تا دیر نشده فرزندان خود را از سلطه دیوانه ها بیرون بکشند که اگر این کار را نکنند آن ها را افقی تحویل خواهند گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha