پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز دشمنان خبیث برای از پای در آوردن مردم با شیوه های جدید سعی می کنند مردم را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و همرزمانش که در مسجد جامع شهرستان البرز (الوند) قزوین برگزار شد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک های خود توانست پایگاه عین الاسد آمریکای جنایتکار را به عین الاجسد تبدیل کند که باید قدردان تلاش های این فرزندان شجاع و دلاور باشیم.

وی در ادامه افزود: شهید سردار سلیمانی نمونه بارز یک انسان شجاع، با تقوا، با ایمان و مطیع ولایت فقیه بود. خدای متعال دشمنان ما را احمق آفریده است، چرا که  رئیس جمهور بی خرد و نادان آمریکا ندانست که با شهادت سپهبد سلیمانی مقدمه ویرانی خود را مهیا کرده است.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی انتقام سخت بیشتر از اینها گرفته خواهد شد و قطعا افول آمریکا نزدیک است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: توانمندی های نظامی ایران اسلامی امروز حتی با ۵ سال گذشته قابل قیاس نیست و با وجودی که دشمنان و با همه توان علیه جمهوری اسلامی ایستاده اند، اما در مقابل ما طعم شکست و خواری را همیشه چشیده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دشمنان به ویژه آمریکا و انگلیس هیچ گاه دلسوز ملت ایران نبوده اند و کشور ما در طول ۴۰ سال گذشته تحریم ها و توطئه های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و در زمینه نظامی، علمی و هسته ای به میزانی رسیدیم که نمی توانند مقابل ما بایستند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز دشمنان خبیث برای از پای در آوردن مردم با شیوه های جدید سعی می کنند مردم را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی جز بدبختی چیز دیگری را برای ما نمی خواهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha