پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ خروش ضدآمریکایی خودجوش مردم قم در پی شهادت سردار سلیمانی

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید براین که امروز خروج کامل آمریکایی ها مهم ترین مطالبه ملت های مسلمان منطقه است، گفت: تنها چیزی که موجب آرامش گرفتن قلوب ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت می شود خروج تروریست های آمریکایی از منطقه است.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به حضور بی نظیر مردم در تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مردم با این حضور خود پیام روشنی به دنیا فرستادند.

وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی ثابت کردند در مقابله با آمریکای جنایت کار متحد و یکصدا هستند، افزود: این ملت شهادت طلب در تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد سلیمانی حماسه ماندگاری را خلق کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه دنیا از چنین حضور بی نظیر متحیر ماندند، خاطرنشان کرد: بر اساس اذعان رسانه های خارجی ایران اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره) چنین جمعیتی را به خود ندیده است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که این حضور پیام روشن وحدت و همبستگی ملت ایران به دنیا مخابره کرد، بیان داشت: دشمنانی که فکر می کردند مردم از این انقلاب و نظام فاصله گرفته اند، با دیدن آن حضور میلیونی و حیرت آور زبان به دهان گرفتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسانه های غربی نتوانستند آن حضور میلیونی و بی نظیر را کتمان کنند، خاطرنشان کرد: خون پاک سردار سپهبد سلیمانی موجب تقویت عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از یک جایگاه ویژه ای در میان همه ملت های مسلمان منطقه و حتی جهان برخوردار بود، تصریح کرد: در این چند روز به وضوح دیدیم حتی بسیاری از غیر مسلمانان در مناطق مختلف دنیا از رشادت ها و مجاهدت های این فرزند رشید اسلام تجلیل کردند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که شهادت سردار سپبهد سلیمانی موجب انزوای آمریکای جنایت کار در سطح جهان شد، بیان داشت: لحن مقامات آمریکایی در این چند روز نشان از شکست سنگین آنها در برابر عظمت و اقتدار سپبهد سلیمانی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکای جنایتکار مطمئن باشد پس از سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت نیز انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی را از آنها خواهد گرفت، تصریح کرد: خون پاک سپهبد سلیمانی موجب خروش ملت های مسلمان علیه سیاست های جنایت کارانه آمریکا در سطح جهان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز خروج کامل آمریکایی ها مهم ترین مطالبه ملت های مسلمان منطقه است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که موجب آرامش گرفتن قلوب ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت می شود خروج تروریست های آمریکایی از منطقه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    بسیار خوب اگر مردم منطقه بیدار شوند