جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شیرازی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، در پیامی به‌مناسبت حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد، تصریح کرد: سیلی اول را زدیم و سیلی‌های محکم بعدی در راه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، در پیامی به‌مناسبت حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق تاکید کرد، سیلی اول را زدیم و سیلی‌های محکم بعدی در راه است.

متن پیام مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به شرح زیر است:

اگر صدها هزار برابر، تمام آمریکا را هم بدهند، ارزش یک تار موی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم نمی‌ارزد. در نگاه الهیون؛ اولیای الهی بهایی دارند که امثال ترامپ قدرت درک آن را هم ندارند. خون‌بهای شهیدسلیمانی محو شدن استکبار جهانی از صفحه روزگار است و این کاری است که تنها از نیروهای مسلح، سپاه و ملت ایران برمی‌آید و قطعاً انجام خواهد شد.

ما برای نابودی اسرائیل و آمریکا تا پای جان ایستاده‌ایم و از مرگ هیچ ترسی نداریم. سیلی اول را زدیم و سیلی‌های محکم بعدی در راه است. ما خواب راحت را از ترامپ می‌گیریم. بلایی بر سر طراحان شهادت سردار سلیمانی می‌آوریم که به غلط کردن بیفتند. ما به پشتیبانی ملت ایران به هر کجا که صلاح بدانیم با موشک های نقطه زن مان منافع آمریکا را مورد حرف هدف قرار می‌دهیم.

علی شیرازی

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha