پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار شادمانی

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ترس ترامپ تنها از موشک‌های ایران نبود، بلکه او از گام های استوار ومحکم مردم ایران به خود لرزید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیین بزرگداشت شهید شاخص سال استان همدان و همین شب شهادت سپهبد سلیمانی امشب با حضور پر شور مردم همدان در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

در شروع این مراسم سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تجمع بی نظیر مردم همدان در قدردانی از خدمات سپهبد سلیمانی، یادآور شد: اگر کسی برای خدا کار کند قطعا مردم قدر او را به خوبی خواهند دانست و از او تقدیر خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: تجمعاتی که نه تنها در داخل کشور بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا اتفاق افتاد، به دلیل قدردانی مردم از اقدامات شهید سلیمانی در طول همه این سال ها بود.

وی در ادامه به شهید شاخص سال ۹۸ نیز اشاره کرد و گفت: از سال ۹۱، شهدایی در استان به عنوان شهید شاخص سال انتخاب می شوند و امسال نیز شهید عباس اسلامیان، به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال ۹۸ انتخاب شد.

همچنین پس از فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، همسر شهید اسلامیان با حضور در جایگاه، ضمن بیان خاطراتی را از این شهید همدانی، فرازی از وصیت نامه شهید اسلامیان را قرائت کرد.

سپس سردار علی شادمانی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، جوهر جهاد و جبهه را مقاومت و استقامت دانست و گفت: علت اینکه در سختی ها شاهد هدایتی معجزه آسا هستیم به دلیل استقامت خانواده معظم شهدا و ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: در جبهه های ما هیچگاه مسأله جایگاه سرتیپ و سردار وجود ندارد و این نشان از ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای ما داشت.

سردار شادمانی با بیان اینکه رزمندگان، شهید اسلامیان را با وجود داشتن جایگاه، آقا سعید صدا می زدند، یادآور شد: هر زمان در عملیات ها فرماندهان در فشار بودند و به مشکل برمی خوردند، تنها به آقا سعید نگاه می کردند و امیدشان آقا سعید بود.

وی با تاکید بر اینکه سیره شهید اسلامیان در برخورد با رزمندگان، همراه با مهربانی و پدرانه بود، خاطرنشان کرد: از دستاوردهای مهم شهید اسلامیان، تشکیل تیپ انصارالحسین(ع) بود که با شناسایی و تربیت افرادی متخصص، توانست دستاوردهای بسیاری را به دست آورد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، تصریح کرد: زمانی که شهید چیت‌سازیان در محاصره دشمن قرار گرفت، این شهید اسلامیان بود که توانست او را نجات دهد و لذا رزمندگان، آقا سعید را قهرمان جبهه‌ها خطاب می کردند.

وی شجاعت شهید اسلامیان را بی نظیر عنوان کرد و گفت: در سخت‌ترین شرایط ممکن نیز هیچ گاه ترسی در وجود آقا سعید وجود نداشت و بنابراین باید این موضوع را با افتخار گفت که، شهدای بزرگ خطه همدان، خستگی را خسته کردند.

سردار شادمانی با تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی، این اقدام تروریستی دولت آمریکا را محکوم کرد و گفت: ترس ترامپ تنها از موشک‌های ایران نبود، بلکه او از گام های استوار ومحکم مردم ایران به خود لرزید.

وی خاطر نشان کرد: حضور به موقع مردم با بصیرت ایران اسلامی، دشمن را متزلزل کرد و تمام نقشه های آنان مبنی بر جدا کردن مردم از نظام و انقلاب را نقش بر آب کرد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با قدرت خود، هیمنه پوشالی استکبار را درهم شکست، اظهارداشت: امروز ما دشمنی را به زانو درآوردیم که دارای قدرتمندترین ارتش دنیا است.

وی تصریح کرد: البته این لطف خداوند است که به واسطه ایمان و ولایتمداری، این قدرت را به ما داده است تا بتوانیم آمریکا را به ذلت بکشانیم.

سردار شادمانی، مشاوره اشتباه رژیم صهیونیستی را علت این اقدام تروریستی ترامپ دانست و گفت: اقدام آمریکا از نظر نظامی هیچ ارزش ندارد؛ چرا که مهمان یک کشور که با دعوت رسمی برای مشاوره به آنجا آمده بود را ترور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن نه تنها با ایران بلکه با جبهه مقاومت نیز نمی‌تواند مقابله کند، خاطرنشان کرد: علت موفقیت جبهه مقاومت بهره بردن از رهبرانی است که توانایی های بسیاری دارند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، ادامه داد: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر جبهه مقاومت، پس از معصومان(ع) در تاریخ نمونه ندارد و پس از ایشان نیز فردی از همان جنس عَلَم و رهبری را به دست گرفته است که تا به امروز توانسته است به خوبی راه را ادامه ‌دهد.

وی صحبت های سران آمریکا در خصوص سیلی سپاه پاسداران را مضحک عنوان کرد و گفت: بیان این موضوع که عملیات ایران با اعلام قبلی به آمریکا بود تنها به یک شوخی مسخره شبیه است.

سردار شادمانی با تأکید بر اینکه در این عملیات آسایشگاه سربازان آمریکایی هدف ما نبود، یادآور شد: سخنان مسئولان آمریکایی که هیچ اتفاقی رخ نداده، یک دروغ بزرگ است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، خطاب به آمریکا و همپیمانانش بیان داشت: دشمن باید از منطقه برود و در غیر اینصورت تابوتشان به آمریکا باز خواهد گشت.

وی افزود: آمریکا با وجود آنکه از رادارها و سامانه های قوی خصوصا در این پایگاه که دارای اهمیت برای مسئولان این کشور است، بهره می برد، اما متوجه موشک‌های ما نشد.

سردار شادمانی در پایان تاکید کرد: آمریکا باید از منطقه برود تا آرامش در این منطقه حاکم شود و این به معنای آن است که راه مقاومت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha