پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ زکزاکی

حوزه/ دفتر شیخ زکزاکی اعلام کرد: ملاقات جمعی با شیخ زاکزاکی در روز ۵شنبه ۹ژانویه ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که وضع سلامتی ایشان وخیم تر شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه دفتر شیخ زکزاکی اعلام کرد: ملاقات جمعی با شیخ زاکزاکی در روز ۵شنبه ۹ژانویه ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که وضع سلامتی ایشان وخیم تر شده است.

در این بیانیه آمده است: همچنان‌که قبلا اعلام خطر کرده بودیم همچنان ماموران زندان از ویزیت ایشان توسط پزشکان جلوگیری می‌کنند و لذا نمی‌توان فهمید که دقیقا چقدر اوضاع ایشان وخیم تر شده است.

در ادامه بیانیه آمد است: شکی نیست که این ظالمان انگیزه‌های دیگری در جریان بیماری شیخ زاکزاکی دارند لذا بیانیه‌ای که توسط مدعی العموم دولت، خانم عایشه دیکو ارایه شد سرنوشت شیخ زاکزاکی را به تصمیم دادگاه و نه حکومت ربط داد. آنها به دنبال این هستند که از دادگاه برای مجرم خواندن و محکوم کردن ایشان به مرگ که هدف اصلی شان هست استفاده کنند و به دنبال توجیهاتی برای انجام آن هستند.

ادعاهای این بی عدالتی نمایان، بسیار خطرناک و کاملا غیرقابل پیش بینی و برای نیجریه و فراتر از آن غیرقابل جبران خواهد بود.

ما از همه گروه های داخلی و خارجی می‌خواهیم که فشار لازم را برای آزادی شیخ زاکزاکی و همسرشان بر حکومت نیجریه اعمال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha