جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گردهمایی سالانه خواهران مبلغ استان قم

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نشست های بصیرت فاطمی در مدارس علمیه استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، سمیه عزیزی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نشست های بصیرت فاطمی، هفته اول بهمن ماه در برخی مدارس علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد، گفت: نشست های فاطمی با هدف دانش افزایی خواهران مبلغه،  تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی، در مدارس علمیه خواهران شهرستان های دورود، کوهدشت و پلدختر برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه راهکاری موثر برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه است، خاطر نشان کرد: سلسله نشست های سبک زندگی فاطمی برای قریب به ۳۰۰ نفر از طلاب مدارس خواهران برگزار  می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت: در این نشست ها که زیر نظر اساتید مجرب حوزه برگزار خواهد شد طلاب آثار و برکات منش و سیره اهل بیت (ع) بویژه سبک و سیره زندگانی حضرت زهرا(س) را در ابعاد مختلف عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فرا خواهند گرفت .

عزیزی در پایان، رضا و غضب الهی در گرو رضا و غضب حضرت زهرا(س)، جایگاه حضرت زهرا(س) در مخلوقات نوری و تبیین چرایی جدایی ناپذیر بودن دین و تعبد از محبت را از دیگر سرفصل های برگزاری نشست های فاطمی در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برشمرد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha