پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: ایران ضربه مهلکی بر آمریکا وارد کرد و پیروزی بزرگی به دست آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: ایران ضربه مهلکی بر آمریکا وارد کرد و پیروزی بزرگی به دست آورد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدا در ایران و عراق و هدف گیری دقیق موشک به گونه ای که توانست از رادارها، دستگاه های رصد، پاتریوت و غیر آن عبور کند، ناظران آمریکا را شگفت زده کرد.

رئیس اتحادیه علمای مقاومت اشاره کرد: ناظران ثابت کردند که هدف ایران بیشتر روی پایگاه نظامی متمرکز بوده تا سربازان آمریکایی؛ چرا که این پایگاه، اتاق اصلی عملیات تمامی پایگاه های آمریکا در کل منطقه است و این پایگاه مجهز به تمامی ابزار های پیشرفته ای است که در سایر پایگاه های آمریکایی وجود ندارد.

روحانی اهل سنت لبنان در بخش دیگر سخنان خود به خشمگین شدن جهان از ترامپ و تشکیک در درست بودن تصمیم اش در ترور این دو فرمانده قهرمان سردار سلیمانی و ابو مهدی الهندس، اشاره کرد و گفت: اروپا و جهان ترامپ و این ترور را محکوم کرده و این کشور ها در تماس های تلاش کردند تا جلوی واکنش ایران را بگیرند.

وی افزود: این مسئله بسیار مهمی است که این کشور ها و تمامی جهان علیه تجاوز آمریکایی در کنار ایران بایستند، حتی اگر این حمایت، یک موضع گیری کلامی موقت باشد.

شیخ حمود در پایان تأکید کرد: واکنش هنوز به پایان نرسیده است و تصمیم قاطع برای اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا در مراحل بعدی به زودی و با اذن خداوند به وقوع می پیوندد و آمادگی لازم برای این تصمیم تاریخی انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha