جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصویری رپورٹ|امریکی دہشتگردی کے خلاف جامعۃ المنتظر لاہور میں احتجاج

حوزه/ در پی شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش تجمع ضد آمریکایی در حوزه علمیه المنتظر لاهور برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه در پی شهادت سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش تجمع ضد آمریکایی در حوزه علمیه المنتظر لاهور برگزار شد.

در این تجمع اعتراض آمیز حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، اساتید حوزه علمیه المنتظر و جمعی از طلاب حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد افضل حیدری دبیر وفاق المدارس شیعه پاکستان و استاد این حوزه علمیه در سخنرانی خود در این تجمع جنایات آمریکا را به شدت محکوم کرد و گفت: طبق گزارشات، سردار سلیمانی با پیام مهم برای ایجاد روابط خوب میان ایران و عربستان عازم عراق بود و مردم منطقه نیز از خدمات شهید سردار سلیمانی به مردم مظلوم منطقه به خوبی آگاه هستند. این شهید یک مجاهد تمام معنا بود و وقتی داعش مردم را آتش می زد و مردم با بدترین جنایات داعش مواجه بودند سردار سلیمانی علیه این جنایات با تمام قدرت ایستاد و از مردم مظلوم منطقه دفاع کرد و داعش را نابود کرد. شهید سردار سلیمانی به شوق شهادت جهاد می کرد و یقین داشت که یک روز به مقام شهادت نائل خواهد شد؛ چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به او چندین بار لقب شهید زنده داده بودند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با پاسخ کوبنده علیه آمریکا به کشورهای اسلامی پیام داد که برای مبارزه با دشمن لازم نیست قدرت اتمی باشید، بلکه برای مبارزه با دشمن داشتن غیرت و شجاعت کافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha