شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ضربه به آمریکا

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که شیرینی وحدت ایجاد شده در کشور و ضربه‌ای که به آمریکا وارد شد را رو به حاشیه ببرند.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش اظهار کرد: دشمن در حمله‌ای ناجوانمردانه این بزرگواران را شهید کرد، اما خون شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش سبب تقویت وحدت میان همه مردم شده و فتنه‌ها را ریشه کن می‌کند.

وی با ابراز تأسف و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده‌ای از افراد در کرمان و جان باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی، ادامه داد: ما تسلیت عمیق به خانواده این عزیزان می‌گوییم و آنها را به صبوری دعوت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام برقراری با تأکید بر ضرورت برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی، بیان کرد: امروز باید از حاشیه پردازی پرهیز کنیم؛ در حال حاضر دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که شیرینی وحدت ایجاد شده به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی در کشور و ضربه‌ای که به آمریکا وارد شد را رو به حاشیه می‌برد.

وی با انتقاد از کوتاهی‌های صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی حادثه هواپیمای اوکراینی، تأکید کرد: مسئولان باید در پی حادثه دلخراش هواپیمای اوکراینی پاسخگو باشند و مقصران را مجازات کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم هر کسی باور و اعتقاد به خداوند داشته باشد و عمل صالح انجام دهد، خداوند محبت او را در دل‌های مردم افزایش می دهد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این موضوع بود و ما این جلوه را در تشییع با شکوه ایشان به وضوح مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه محبت شهید حاج قاسم سلیمانی در دل همه اقشار جامعه قرار داشت و عنوان کرد:ایمان و عمل صالح را راز محبوبیت ایشان  است و به جرأت می‌گویم که بعد از تشییع حضرت امام(ره) تشییع دیگری سراغ نداریم که به باشکوهی و عظمت تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی را بسیار دوست داشت، مطرح کرد: شهید سلیمانی شخصیتی بسیار دوست داشتنی بود و شهادت آرزویش بود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند، تأکید کرد: ساده زیستی، عدم تعلق به دنیا، شهرت گریزی، پاکدستی، شجاعت، تدبیر، از صفات و ویژگی های شهید سلیمانی بود.

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با تفکر تکفیری و الحادی و تروریسم بود، گفت: دشمن با استفاده از روشی ناجوانمردانه و از طریق نفوذی‌ها توانست کاروان ایشان را شناسایی و مورد تهاجم قرار دهد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه نظام را فدای منافع خود نکرد، یادآور شد: امروز مسئولان بدانند که اگر  پاکدستی در کارشان وجود داشته باشد همه مردم از آنها حمایت خواهند کرد؛ با توجه به نزدیک شدن انتخابات، کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با تأسی از این شهید  دقت کنند که نباید برای منافع خود سخنرانی‌های جنجالی داشته باشند و فضای کشور را چند قطبی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مرد عمل بود و آنچه را وعده می‌داد به سرانجام می‌رساند، اذعان کرد: امروز همه مسئولان باید از صداقت در گفتار و وعده‌های شهید سلیمانی الگو برداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha