پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ مسئول امور صیانتی قزوین گفت: دشمن با تمام قدرت در صحنه برای مقابله با حق ایستاده است و با تکیه بر رشد ابزار تکنولوژی در جنگ نرم مقابل ملت ایران صف آرایی کرده که باید هوشیار و با بصیرت در مقابل فتنه های آنان ایستادگی نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی و سیاسی جمعی از روحانیون شهرستان قزوین که در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، گفت: افزایش بصیرت و پرهیز از غفلت از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری می باشد که عدم توجه به آن پیروزی دشمن و دستیابی به اهداف آن را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری امروز بیشتر از گذشته احساس می شود زیرا که در برخی مقاطع شاهد بودیم که دشمنان توطئه ها و فتنه هایی را در کشور ایجاد کردند که با بصیرت ملت ایران خنثی شد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز استکبار ستیزی و دشمن شناسی را نباید از یاد برد و باید با ولایت پذیری و وحدت در میدان عمل در تمام ابعاد می توان با استکبار ستیزی به خوبی مقابله کرد.

وی اظهار کرد: امروز اگر فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی در جامعه ترویج و در قلب جوانان نهادینه شود فرصتی برای نقشه های شوم دشمنان نخواهد بود.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بی بصیرتی برخی از مسلمانان در صدر اسلام سقیفه و کربلا را به دنبال داشت و اکنون نیز باید با بصیرت افزایی در جامعه بتوانیم دشمن را در رسیدن به اهداف شومشان از جمله ایجاد اغتشاش و نا آرامی ناکام بگذاریم.

حجت الاسلام نوروزی بیان کرد: باید بدانیم دشمنان ساکت ننشسته اند و هرروز با توطئه جدیدی به میدان می آیند اما جمهوری اسلامی با بهره گیری از اندوخته های خود در طول 40 سال گذشته قطعا آینده نگری روشنی داشته و اجازه تعدی   دشمنان به حریم کشور و ملت را نخواهند داد.

مسئول امور صیانتی قزوین گفت: دشمن با تمام قدرت در صحنه برای مقابله با حق ایستاده است و با تکیه بر رشد ابزار تکنولوژی در جنگ نرم مقابل ملت ایران صف آرایی کرده که باید هوشیار و با بصیرت در مقابل فتنه های آنان ایستادگی نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha