پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه خراسان

مدیر حوزه علمیه خراسان به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب نسبت به اعلام بیعت مجدد حوزه انقلابی خراسان و درباره حوادث اخیر نامه ای عرضه داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در نامه ای به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب در اعلام بیعت مجدد حوزه انقلابی خراسان و درباره حوادث اخیر  نامه ای عرضه داشت.
متن نامه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال علی (علیه السلام): کُنَّا إِذَا احْمَرَّ الْبَأْسُ اتَّقَیْنَا بِرَسُولِ اللَّهِ (صلی الله علیه وآله)
محضر نورانی رهبر حکیم و خردمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله الوارف)
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
اندیشه و زبان و قلم را یارای آن نیست که عمق مصائب عظیمه ای را که در این ایام بر قلب نازنین تان وارد آمد، به توصیف در آورد. حرکت های حرمت شکن عده ای ناآگاه در آبان ماه سال جاری، جنایت هولناک آمریکای جهانخوار در ترور یارصدیق انقلاب اسلامی، سردار سرافراز، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که وجودش یادآور راه و منش مالک اشتر و عمار یاسر علی (علیه السلام) بود و نیز سانحه غمبار سقوط هواپیما که در آن جمعی از فرزندان برومندتان به دیار باقی شتافتند.
اینک از سر وفاداری و به انگیزه بیعتی مجدد با آن وجود معزّز و گوهر گرانمایه، پیروان و شاگردان شما در حوزه علمیه انقلابی خراسان پشتیبانی و حمایت همه جانبه خویش را بسان گذشته از حضرت شما و فرزندان صادق و مخلص تان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اوج خلوص و صدق و وفاداری خود را در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی گرفته تا عرصه های پرخطر لیله الهریرهای مکرّر و ذوب شدگی شان در ولایت و انقلاب اسلامی و صداقت و اخلاص خود را در حادثه سقوط هواپیما نشان داده و چیزی را از ملت افتخارآفرین و امت شهید پرور اسلامی پوشیده نداشته اند، اعلام می داریم.
در ضمنِ این تجدید بیعت با آرمان ها و اندیشه های والای شما در طی مسیر نورانی انقلاب اسلامی از خدای منّان، دوام سلامت و توفیقات متزاید آن رهبر عزیز را خواستاریم و برای همیشه انزجار قلبی خود را از دخالت های متکبرانه دولت های پلید آمریکا و انگلیس و صهیونیسم غاصب در امور داخلی کشور عزیزمان ابراز داشته و همواره آماده فدا نمودن جان و هستی خود در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های پرشکوه و عزت آفرین شما تا برپایی تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.
مدیر حوزه علمیه خراسان
سید مصباح عاملی
 98/10/23

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ولایت IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    3 0
    از زمان‌شناسی این سید بزرگوار باید تشکر کرد. باید از این بیعت‌نامه قدردانی شود. ای کاش تمام نمایندگان ولی‌فقیه، ائمه جمعه، مدیران و مسئولین حوزه‌ها چنین بیعت‌نامه‌ای بنویسند تا حداقل وظیفه عمارگونه خود را ادا کرده باشند. تبیین و حمایت کار عمارهاست. أین عمار...