شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدير مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها شیرود، انتخاب راه صحیح و درست در هنگام بروز فتنه را نیازمند بصیرت، هوشیاری و روشنگری در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم هدایتی همت، در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانشان، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیرود تنکابن گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سال اخیر در میان انواع دسیسه ها و فتنه های دشمنان شیطان صفت  رشد کرده و به درخت تناوری تبدیل شده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شیرود افزود: در طول انقلاب، عناصر خود فروخته داخلی و خارجی با استفاده از اوضاع سخت اقتصادی کشور جهت تضعیف روحیه امید در بین مردم و ناکار آمد نشان دادن نظام، به دنبال ایجاد فاصله بین ولایت و مردم بودند؛ اما با شهادت سردار سلیمانی و همرزمانشان، امید و خون تازه ای در جانها دمیده شد و این فتنه ها در درون خفه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن بصیرت و انسانیت، جهل است و انتخاب راه درست در فتنه ها نیاز به دیده ی بینا و بصیرت دارد، زیرا توطئه ها و نیرنگ های دشمنان هیچ زمان پایان نمی پذیرد و دشمن همواره آماده است تا به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب بزند و در حال حاضر تنها شیوه جنگیدن متفاوت شدهو  با تغییر تاکتیک یعنی با جنگ نرم در کمین انقلاب نشسته است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شیرود گفت: با توجه به این که شما طلاب، سربازان امام عصر (عج) و دیده بانان دین مبین اسلام هستید؛ لذا همواره باید آماده بوده و لحظه ای از پوشش مبارزه و دفاع خارج نشوید، زیرا دشمن، چه دشمن درون یعنی نفس اماره و چه دشمن برون یعنی شیطان بزرگ آمریکا و هم دستان او از این غفلت ها استفاده کرده و ضربه های سهمگین بر پیکره انقلاب و ایران وارد خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با همکاری همراهان منافق پیشه خود، با بزرگ نمایی گرانی بنزین، مردم و به خصوص  جوانان و نوجوانان را تشویق به برپایی آشوب در خیابانها کرد و تمام توجه ملت را به سمت این مسئله سوق داده و از غفلت و بی بصیرتی برخی از مردم استفاده کرده و دومین قدرت نظامی کشور عزیزمان را در عراق  به خاک و خون کشید.
وی اعلام کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز سربازی بود که 40 سال از بهترین دوران زندگی خود را وقف انقلاب و اسلام کرده و لحظه ای از خط ولایت عدول نکرد.

 هدایتی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر رسالت شما طلاب از هر زمان دیگر بیشتر و سنگین تر است؛ لذا باید ضمن هوشیاری، روشنگری و آمادگی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و همچنین تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دیده بان با بصیرتی برای انقلاب باشید .

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha