سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سی و یکمین کنوانسیون سالانه جامعه اسلامی اوکلند برگزار می شود

حوزه/ نخستین دوره کنوانسیون سالانه مسلمانان نیوزیلند در اوکلند جنوبی پس از حملات تروریستی به مساجد شهر کرایست چرچ، در روز شنبه ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار می گردد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از voxy، صدها تن از مسلمانان در کنوانسیون سالانه مسجد بیت المقات در اوکلند جنوبی برگزار شده بود شرکت خواهند کرد.

سی و یکمین کنوانسیون سالانه جامعه اسلامی با هدف برجسته سازی راه حل هایی برای تفرقه های در حال ظهور در میان مردم، روز شنبه ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰  با عنوان «شفقت متحد» برگزار خواهد شد.

 بشیرخان رئیس این  جامعه اسلامی در اوکلند گفت: رویدادهای اخیر ظهور حرکات حاشیه ای در نیوزیلند و در سرتاسر جهان را برجسته کرده است، بنابراین نیاز فزاینده ای برای رفع علت اصلی این مشکلات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیوزیلند پس از حملات وحشتناک به مساجد کرایست چرچ، وحدت و دلسوزی شان را نشان دادند و ثابت کردند که راه اصلی برای مقابله با افزایش نفرت، همبستگی است؛ با این حال ما هنوز باید برای جلوگیری از ظهور افراط گرایی راه حل یابی کنیم.

بشیرخان افزود: شعار ما «عشق به همه و نفرت به هیچ کس» می باشد و راه حل مسئله را در بر می گیرد. نیاز به افزایش اتحاد از طریق دلسوزی وجود دارد. دین و ایمان نقش مهمی در چگونگی مقابله با سوء تفاهم ها و تفرقه در جامعه دارند.

برگزارکنندگان کنوانسیون دو روزه ابراز امیدواری کنند که به حاضران درباره اهمیت دین در ایام دشواراطلاع رسانی کنند.

جلسه میهمانان که از صبح شنبه از ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود ، برای حضورت افراد با ادیان و پیشینه های مختلف مذهبی، اعم از شخصیت های، نمایندگان مجلس ، پیشوایان دینی و دیگر اعضای جامعه به طور علی دعوت کرده است.

  

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha