پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
«کمپین سالانه زمستانی» توسط امداد اسلامی کانادا به راه افتاد

حوزه/ سازمان امداد اسلامی در بیانیه ای، کمپین سرتاسر سالانه زمستانی خود را در کانادا آغاز کرده و از مسلمانان خواسته کمک هایشان را در قالب لباس گرم، ملزومات زندگی و نیازمندی های بهداشتی اهدا کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، سازمان امداد اسلامی، کمپین سرتاسری راه اندازی کرده و از داوطلبان خواسته با جمع آوری کمک های مالی و مادی، به یاری بی خانمان ها و خانواده های نیازمند در فصل زمستان بشتابند.

بسته هایی که توسط این کمپین در چهار ماه گذشته برای نیازمندان تشکیل شده شامل «لباس گرم، ملزومات زندگی و نیازمندی های بهداشتی» عنوان شده اند.

محی الدین جامایی سخنگوی مرکز اسلامی فرهنگی کبک گفت: این وظیفه ماست. دین ما به ما دستور داده به افراد بی خانمان و نیازمند بدون استثنا کمک کنیم.

 سازمان امداد اسلامی همچنان به یاری میلیون ها نفر از مردم در شرایط سخت زمستانی در کشورهای مختلف افغانستان ، بنگلادش ، بوسنی ، اردن ، عراق ، میانمار و سوریه شتافته و اعلام کرده است:  ما سوخت ، بخاری گازی ، اجاق گاز ، پتو ، تشک ، ورق پلاستیک ، بسته های مواد غذایی ، لباس زمستانی ، بالش ، فرش ، ویتامین ها و مکمل ها را توزیع خواهیم کرد. در افغانستان ، ما نیز در حال توزیع مواد غذایی ، هیزم و پتو هستیم. در کوزوو نیز محافظ های ضد آب ، بخاری ، لباس ، پتو و ویتامین ها و مکمل ها برای کمک به نیازمندان داده خواهند شد.

گفتنی است سال گذشته بیش از ۴۲۵  هزار نفر در هفت کشور مختلف ، از جمله سوریه ، دریافت کننده بسته های ضروری گرم زمستانی بودند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha