پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد و به دلیل اقتدار و دفاع جانانه و قاطع از کشور همواره آماج حمله دشمنان است.

حجت الاسلام علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار در برابر همه هجمه ها استکبار ایستاده است.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به باورها و معنویت است و با همین روحیه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی پیش می رود.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مجاهدت سپاه پا سداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای انقلابی در شرایط کنونی سدی در برابر توطئه افکنی های دشمنان علیه نظام اسلامی است.

 وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی دارد و به دلیل اقتدار و دفاع جانانه و قاطع از کشور همواره آماج حمله دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: امروز شاهد شیطنت جبهه شیباطین در مقابل جبهه حق هستیم؛ دشمنان هر روز به دنبال دام برای ما هستند، لذا باید مراقب بود.

تقدیر از خبرگزاری حوزه

وی همچنین به افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز تمام فعالیت های حوزه های علمیه سراسر کشور خبرگزاری حوزه به خوبی انعکاس داده می شود و نشان دهنده این است که دست اندرکاران و خبرنگاران این رسانه ها عملکرد خوب و حرفه ای دارند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha