سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابراهیم دلپاک

حوزه/ مسئول طرح امین همدان حضور ۱۱۰ مبلغ در مدارس دانش آموزی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام ابراهیم دلپاک، مسئول طرح امین استان همدان، ظهر امروز در کارگروه مشترک حوزه و آموزش و پرورش، با اشاره به حضور ۱۱۰ مبلغ طرح امین در مدارس استان همدان، گفت: با هماهنگی که بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش همدان صورت گرفته است، بحمدالله استان در زمینه طرح امین و مبلغان جهادی رتبه اول را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در موضوعات مختلف از مبلغان این طرح، درس نامه هایی جمع آوری می‌شود و برترین آنها در مجموعه کشوری منتشر خواهد شد، ابراز داشت: استان همدان در این زمینه نیز توانست، مقام دوم کشوری را متعلق به خود کند و این نشان از همت بالای طلاب همدانی در امر تربیت کودکان و نوجوانان دارد.

حجت الاسلام دلپاک، با اشاره به برگزاری کارگاه های ماهانه برای مبلغان، خاطر نشان کرد: در دهه ها و مناسبت های مختلف با اعزام مبلغانی در سراسر استان، در چارچوب گفتمان بین دانش آموزان و طلاب توانسته ایم، ارتباط خوبی با قشر جوان و نوجوان جامعه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: طرحی را نیز به آموزش و پرورش ارائه داده ایم که پسران کلاس های سوم، چهارم و پنجم ابتدایی با حضور امام جمعه و مدیر حوزه علمیه استان در قالب دسته عزاداری در روز شهادت حضرت زهرا(س)، به خیابان بیایند و در یک حرکت نمادین و زیبا به عزاداری بپردازند.

مسئول طرح امین استان همدان در پایان با اشاره به موفقیت های طرح امین در مدت زمان اجرا شدن آن در همدان، تصریح کرد: نه تنها شهر همدان، بلکه شهرستان های ملایر و نهاوند نیز در میزان رشد مبلغان طرح امین رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده اند که این اتفاق موجب تعجب بازرسان شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha