جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 اتحاد مدنی مسلمانان ویسکانسون نشست «دیدار با نامزدها» را برگزار کرد

 حوزه/ در نشست انتخاباتی اتحاد مدنی مسلمانان ویسکانسین در ۵ شنبه هفته گذشته، حداقل ۳۳ نامزد انتخاباتی مدنی شرکت کردند و قرار است این هفته نیز این رویداد ادامه داشته باشد.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  wisconsinmuslimjournal، اتحاد مدنی مسلمانان ویسکانسین در ایالات متحده باعث جذب ۳۳ نامزد برای شرکت در انتخابات شد. در همین راستا نشستی به منظور آشناسازی نامزدهای انتخاباتی با مردم، مسلمانان و دیگر اعضای جامعه برگزار گردید.

پنجمین دوره گردهمایی «دیدار با نامزدها» که توسط اتحادیه مدنی مسلمانان ویسکانسین برگزار شد، با استقبال اجتماعی گسترده ای روبرو بود.

 تام بارت شهردار میلواکی در این باره گفت: من به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. می توانستید انرژی فوق العاده ای را در اتاق احساس کنید.

 نامزدهای انتخاباتی شرکت کننده در انتخابات بهار در شهرستان میلواکی و اعضای جامعه مسلمان میلواکی در مرکز منابع اسلامی، پنج شنبه ۹ ژانویه  در این رویداد شرکت کرده  و در سخنرانی هایشان درباره معضلات مختلف از جمله برابری، ناامنی غذایی، بی خانواری، کودکان بی سرپرست، حمل و نقل، اشتغال زایی و موارد دیگر به بحث و گفتگو پرداختند.

به گفته جانان نجیب یکی از شرکت کنندگان، شور و اشتیاق قابل توجهی در میان شرکت کنندگان به چشم می خورد.

به گفته وی هدف ایجاد پل میان ادیانی بین مسلمانان و نمایندگان منتخب آنهاست و نقطه عطف مهمی در تعامل سیاسی سازمان یافته جامعه مسلمانان میلواکی محسوب می شود. در این انتخابات ۳۳ نامزد انتخابای از شهرستان میلواکی و بیش از ۱۰۰ پیشوای مذهبی و عده زیادی رای دهنده مسلمان شرکت کردند.

این گروه در ماه اکتبر نیز همایشی را با هدف «آموزش جامعه مسلمانان ویسکانسین و متحدان آن ها در زمینه های مدنی ، دموکراسی و مسائل مربوط به آن و تشویق مشارکت در روند انتخابات» راه اندازی کرده بودند. رویداد مشابهی نیز پنجشنبه این هفته ۲۳ ژانویه از ساعت ۶-۸ بعد از ظهر در مسجد النور در بروکلفیلد برگزرا خواهد شد.

کریستین هانسن ، مدیر اجرایی این گروه در مصاحبه ای پس از این رویداد گفت:  ما خوشحالیم که بسیاری از نامزدهای انتخاباتی آمدند. آنها فقط ظاهر نشدند؛ آنها ماندند و صحبت کردند و تعامل برقرار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha