جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی‌بوشهری گفت: دشمنان و عوامل داخلی آنها می‌خواهند با تضعیف سپاه، نظام را تضعیف کنند تا پروژه براندازی را اجرا کنند، اما هیهات تمام ایران، سلیمانی و حامی سپاه است و ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز سرزمین دیانت، مقاومت، بصیرت و استکبارستیزی براساس مبانی دین بوده است و برمحوریت ولایت مداری حماسه ها آفریده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تاریخ مبارزان استعماری این استان به پنج قرن می‌رسد، ابراز کرد: استعمار خبیث، پلید و جنایت‌کار انگلیس چهار بار به این استان حمله کرد که عالمان  و سرداران این خطه حماسه آفریدند و مردم این منطقه چون سدی محکم مقابل آنان ایستادند و حتی یک وجب آب و خاک این کشور را به بیگانه ندادند و این افتخار استان بوشهر است.

وی ادامه داد: نه تنها مردان بلکه زنان استان بوشهر نیز این‌گونه بودند و زنان منطقه لرده، انگلیس را شکست دادند؛ زن و مرد این استان مایه افتخار و تجسم عینی استکبارستیزی، ولایت‌مداری و بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی‌بوشهری یادآور شد: تمام کشورهای غربی که به استان بوشهر طمع داشتند تنها اثری که از آنها برجای مانده،  گورستان است و امروز نیز اگر بخواهند از طریق خلیج‌فارس به ایران حمله کنند تنها یک جایگاه دارند و آن گورستان‌شان است.

وی گفت: استعمار انگلیس از نام بوشهر و رئیسعلی دلواری بر خود می‌لرزد و از این ترس تمام عکس‌های رئیسعلی را  معدوم کردند ولی بدانند استان بوشهر سراسر رییسعلی دلواری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر در دوران دفاع‌مقدس از طریق هوا و دریا مورد تعرض دشمن قرار گرفت و به اندازه تمام روزهای جنگ بمباران شد، اما بسیج، سپاه و سایر نیروهای نظامی و مردم از این خاک دفاع کردند و حتی به مناطق جنگی دیگر نیز نیرو اعزام کردند و شهید و جانباز و آزاده دادند اما از حریم میهن اسلامی دفاع کردند.

وی تأکید کرد: شهدای استان بوشهر از اقشار و سنین مختلف بوده‌اند و در واقع بوشهر آلبوم جامع شهدای ایران است و الان نیز با تمام تمان از حریم ولایت و انقلاب دفاع می‌کند و اگر جهان استعمار و مزدوران داخلی‌اش بخواهند کوچکترین تعرضی به حریم ولایت و انقلاب کنند، تمام مردم بوشهر چون رئیسعلی دلواری از حریم ولایت و مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی‌بوشهری تصریح کرد:  ما از متون فاخر دین آموخته‌ایم که در مدار منظومه ولایت باشیم تا مصون بمانیم و در تاریخ نیز هر کس با ولایت بود مانند مالک اشتر مصون ماند و هر کس از ولایت فاصله گرفت دچار انحراف  و گمراهی شد.

وی با بیان اینکه آمریکا، سردار سلیمانی نماد مبارزات ضد تروریستی در جهان را ترور کرد و نشان داد که خود سرچشمه ترور در جهان است، گفت: سفیر انگلیس در تهران در جمع افرادی حاضر می‌شود که به دنبال محو نام سلیمانی‌ها و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند، گویا انگلیس از بوشهر و رئیسعلی درس نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه تقویت و حمایت سپاه واجب و تضعیف آن حرام است، عنوان کرد: اگر بخواهند سپاه عزیز که مایه افتخار، اقتدار و ایستادگی نظام است را تضعیف کنند، بدانند قلب‌های ایران و مسلمانان به نام مقاومت و ولایت و سپاه می‌تپد.

وی اضافه کرد: دشمنان و عوامل داخلی آنها می‌خواهند با تضعیف سپاه، نظام را تضعیف کنند تا پروژه براندازی را اجرا کنند، اما هیهات تمام ایران سلیمانی و حامی سپاه است و ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha