پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: میزان مطالعه در کشور بسیار پایین است و این در شان و جایگاه ملت بزرگ ایران نیست، لذا مسئولان فرهنگی باید بیشتر در این زمینه کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی آثار رهبر معظم انقلاب که در کتابخانه عمومی شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهایی که انسان ها را در زمینه علمی و اخلاقی ارتقا می بخشد، آشنایی با بزرگان به واسطه آثار آنان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: طبق دستورات دین مبین اسلام، نشست و برخاست با علما نوعی عبادت است، که این نگاه اسلام اهمیت این دین به علم و دانش را می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: نمی توان گفت کار عالم تنها نگارش و درس دادن است، بلکه بزرگانی همانند شهید سردار سلیمانی به گونه ای زندگی کرده اند که لحظه لحظه زندگیشان برای همه ما همانند کتاب هایی بزرگ و پرمحتواست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: استان کردستان به فرمایش امام خامنه ای یک استان فرهنگی خطاب شده و به همین دلیل باید نمونه این اقدامات و مسابقات فرهنگی در آن بیشتر از گذشته شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه تشکر می کنم که با این کار خود ضمن آشناسازی نسل جوان با افکار و اندیشه های رهبر انقلاب، زمینه ترویج فرهنگ مطالعه را مهیا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: میزان آمار مطالعه در کشور بسیار پایین است و در شأن و جایگاه ملت بزرگ ایران نیست، لذا مسئولان فرهنگی باید بیشتر از این در این زمینه کار و برنامه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha