جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد حسنی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع مردم قزوین گفت: هر انسان با شرفی می داند طبق وعده های قرآن کریم و عقل سلیم تنها راه حفظ کرامت و شرافت، مقاومت است، بنابراین راهبرد ما در گام دوم انقلاب اسلامی مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و بزرگداشت جانباختگان هواپیمای مسافربری که از سوی امام قزوین، در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره کرد و گفت: سیلی سختی به آمریکایی ها و این نشان از قدرت دفاعی کشور دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: دشمنان به خوبی آگاه هستند اگر به کسی وعده انتقام می دهیم، حتما به آن عمل می کنیم و امروز تمامی معادلات دشمنان به هم ریخته و ضعف حامیان تروریست ها آشکار شده است.

وی افزود: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه استکبار انداخته است و عمق استراتژی به وجود آمده در سایه مقاومت را ببینید که امروز ما کجا ایستاده ایم و آمریکای جنایتکار کجا ایستاده است.

حجت الاسلام محمد حسنی خاطرنشان کرد: هر انسان با شرفی می داند طبق وعده های قرآن کریم و عقل سلیم تنها راه حفظ کرامت و شرافت، مقاومت است، بنابراین راهبرد ما در گام دوم انقلاب اسلامی مقاومت است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: در روزهای گذشته دیدیم که دشمن آرایش جنگی به خود گرفت، اما زمانی که اقتدار نظام اسلامی را درک کرد و انسان هایی را در مقابل خود دید که به استقبال شهادت می روند از عمل خود پشیمان شده و رفتارش را تغییر داد.

حجت الاسلام محمد حسنی تصریح کرد: انسان بیدار هیچ گاه زیر بار ظلم نمی رود، چرا که انقلاب اسلامی با بالا آوردن سطح بصیرت و آگاهی ملت ها نسبت به حقوق اولیه خودشان در برابر استکبار منجر به شکل گیری مقاومت اسلامی- انسانی شده و این تازه اول کار است و تا تحقق کامل آرمان های اسلامی -انسانی ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: در چند سال آینده خواهیم دید که جبهه مقاومت معادلات مستکبرین جهانی و منطقه ای را به موزه تاریخ سپرده و معادلات جدیدی را به صحنه خواهد آورد که در آن حقوق مستضعفان مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت و اکنون نشانه های غلبه مستضعفین و مظلومین عالم بر مستکبرین و ظالمین را بیش از پیش می بینیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار سلیمانی، بیان کرد:  اگر چه آمریکای جنایتکار با شهادت سردار سلیمانی واقعه تلخ و اندوهباری را برای ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان رقم زد، اما این شهادت بر شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار تاثیرگذار بود و کشورهای مظلوم منطقه را برای مبارزه با استکبار قدرتمندتر کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی تصریح کرد: با شهادت این سردار پرافتخار سپاه اسلام، وحدت، همبستگی و همدلی ملت ایران بیش از پیش نمایان شد و مردم در این مراسم تشییع شهدای مقاومت ثابت کردند که با اقتدار پشت انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: امروز سازش چیزی جز نابودی به همراه نخواهد داشت؛ صدام و برخی ها که با آمریکا سازش کردند در کجای نقشه سیاست ایستاده اند؟ ولی امروز ما مقتدر و با عزت ایستاده ایم، چون در مقابل زورگویی های آمریکا دست تسلیم بالا نبردیم.

حجت الاسلام محمد حسنی عنوان کرد: ممکن است که در جبهه داخلی اختلاف نظر داشته باشیم، ولی در مبارزه و محکومیت تروریسم وحدت فکر و کلمه داریم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین به خانواده جانباختگان سانحه هوایی و هموطنانی که در مراسم  تشییع سردار سلیمانی به سوی معبود شتافتند، تسلیت گفت.

وی از نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین به خاطر برگزاری این مراسم باشکوه قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha